اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لیست موارد استفاده از آمین ها:
آمین ها از مشتقات غیر آلی آمونیاک هستند و بنابراین بوی نامطبوع متمایز آنها بسیار شبیه به ماهیان پوسیده است.

شیمی20

آنها در ایجاد اسیدهای آمینه نقش بسزایی در بقای زندگی دارند. اسیدهای آمینه عناصر سازنده پروتئین در انسان هستند. بسیاری از ویتامین ها نیز از اسیدهای آمینه ساخته می شوند.

آمین ها تا حد زیادی در صنایع دارویی استفاده می شود. از مورفین و دمرول به عنوان مسکن هایی که مسکن درد هستند استفاده می شود.

از نووکائین به عنوان بیهوشی استفاده می شود و افدرا یک داروی ضد احتقان بسیار رایج است. ما برای ضد عفونی کردن آب آشامیدنی از یدید تترامتیل آمونیوم استفاده می کنیم.

در فعالیت های زندگی روزمره از آمین ها برای کنترل آفات و برنزه سازی چرم استفاده می شود. آنها کاربردهای زیادی در رنگهای ساخته شده توسط بشر پیدا می کنند.

مت آمفتامین ها و آمفتامین ها داروهای تفریحی هستند. ماهیت آنها پایه ای است و مقدار pH آنها بالاتر از هفت است. ماهیت اساسی بودن آنها با عملکرد اسیدها خنثی می شوند.

واکنش خنثی سازی منجر به تشکیل نمکهای آلکیلامونیوم می شود که کاربردهای صنعتی بسیاری دارد.

کولین یکی از این نمک ها است که نقش بسزایی در تولید انتقال دهنده های عصبی در بدن انسان دارد تا مغز عملکرد صحیحی داشته باشد.

سروتونین یک انتقال دهنده عصبی اولیه است، احساس گرسنگی و سرعت عملکرد مغز را به طور کلی کنترل می کند.

آمین ها در ساخت رنگ و نایلون جدا از داروها استفاده می شوند. آنها به طور گسترده ای در تولید مواد شیمیایی برای محافظت از محصولات، داروها و تصفیه آب استفاده می شوند.

آنها همچنین در محصولات مراقبت شخصی استفاده می کنند. آمین های اتانول متداول ترین نوع آمین مورد استفاده در بازار جهانی هستند.

نمونه هایی از آمین ها چیست؟
اسیدهای آمینه، آمین های بیوژنیک، تری متیل آمین و آنیلین آمین های ضروری هستند. مشتقات معدنی آمونیاک همچنین به عنوان آمین شناخته می شوند، به عنوان مثال مونوکلرآمین (NClH2). به گروه آمینه، NN2 - جانشین گفته می شود.

چرا آمین ها ماهیت اساسی دارند؟
به دلیل وجود یک جفت الکترون روی نیتروژن، آمین ها از نظر ماهیت اساسی هستند. با مقایسه میزان تأمین جفت الکترون روی نیتروژن، می توان مقادیر اساسی آمین را با آمونیاک بر اساس مقایسه کرد.

آیا آمین یک پایه است یا اسید؟
آمین ها می توانند با دادن یک جفت الکترون منفرد، یک اتم هیدروژن را در خود جای دهند و آنها را در توصیف لوئیس و مفهوم بازهای برونستد-لوری، به یک سنگ اساسی تبدیل کنند. آمین های اصلی و ثانویه نیز یون هیدروژن را در شرایط مناسب می دهند و آن را یک اسید ضعیف می دهند.

شارژ آمین چقدر است؟
پیکربندی عمومی آمین یک اتم نیتروژن با یک جفت الکترون منفرد و سه جایگزین است. با این حال، نیتروژن به چهار جایگزین متصل می شود و اتم نیتروژن را با بار مثبت ترک می کند. برای واکنش های اساسی، این گونه های باردار می توانند به عنوان واسطه عمل کنند.

گروه عملکردی آمین چیست؟
آمین ها مجموعه ها و گروه های شیمیایی حاوی یک جفت تنها از اتمهای ازت ساده هستند. آمین ها به طور سنتی ترکیبات آمونیاکی هستند که یک یا دو اتم هیدروژن توسط یک جانشین مانند یک گروه آلکیل یا آریل جایگزین می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>