اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لیست مواد اولیه آرایشی و بهداشتی (بخش اول):

شیمی21

1. اسیدها:
اسید سیتریک و اسید لاکتیک اجزای چند منظوره ای هستند که می توانند به عنوان مواد اولیه آرایشی و بهداشتی در مواد لایه بردار، متعادل کننده های pH و مواد نگهدارنده در مواد آرایشی به طور مثر مورد استفاده قرار گیرند. مواد بسیار فعال و ویژه برای افزایش قدرت و اثر بخشی محصولات پوست و مو.

2. مواد موثره فعال:
از موادی که لایه برداری، تسکین، آبرسانی و احیا می کنند گرفته تا مواد مغذی سلول های پوست و محافظت از آنها در برابر آسیب رادیکال های آزاد.

افزایش SPF اکسید زینک، دی اکسید تیتانیوم، آووبنزون، اکسی بنزون، ویتامین A / رتینوئیدها، ویتامین C، ویتامین E طبیعی، d-alpha توکوفرول

خشکی: اسید هیالورونیک، ویتامین E

مسائل مربوط به رنگدانه ها: اسید کوجیک، AHAs BHA، هیدروکینون، ویتامین C، سدیم اسکوربیل فسفات، منیزیم اسکوربیل فسفات، اسید کوجیک، دیپالمیت، نیاسینامید، آلفا آربوتین، بتا آربتون
آکنه: ویتامین A / رتینوئیدها، سالیسیلیک اسید، بنزوئیل پراکسید، آزلائیک اسید.

3. مواد قلیایی:
از اجزای قلیایی مواد اولیه آرایشی و بهداشتی اغلب برای تنظیم غلظت pH به عنوان عوامل بافر استفاده می شود. آیا می دانید سرگرمی و خلاقیت بمب های حمام شامل بی کربنات سدیم نیز می باشد.

4. اسیدهای آمینه:
آنیون های سورفاکتانت و پایه های شامپو

طیف وسیعی از مواد فعال کننده مو برای محصولات مو و محصولات مراقبت از پوست برای افرادی که تا حدی کف کرده اند، ارائه دهید. مناسب برای شامپوها، پاک کننده های پوست، حمام حباب دار یا شستشوی بدن.
ضد شوره

این ترکیب غیر سمی به عنوان جایگزینی آرام برای پیریتون روی در شامپوهای ضد شوره استفاده می شود. پیروکتون اولامین بی خطر است! BCX-D- طبیعی جایگزین روی پیریتیون با نتایج مشابه است.

5. سیلیکون ها:
سیلیکون ها مواد اصلی در هر فرمولاسیون هستند. این بافت لطیف و نرم به محصولات می بخشد. در مراقبت های شخصی مایعات سیلیکون (دی متیکون) دارای ویسکوزیته بین 100 cps تا 300000 cps است، سیکلوپنتازیلوکسان (Decamethylcyclopentasiloxane) به طور گسترده ای در مراقبت از پوست، ضد آفتاب، آرایش، محصولات تهویه مو، مایع اصلاح شده فنیل - فنیل تریمتیکون، دی متیکون سیلوسیلون / ونسیلون واسینیلونس پودر الاستومر، PEG 10 Dimethicone به عنوان یک امولسیون کننده سیلیکون استفاده می شود، ترکیبات صمغ عبارتند از: Dimethicone و Dimethiconol، Dimethiconol (و) Cyclopentasiloxane، سیلیکون رزین سیلیکون، Trimethylsiloxysilicate، Trimethylsiloxysilantas.

6. آنتی اکسیدان ها:
آنتی اکسیدان ها هم پوست را جوان می کنند و هم از پوست در برابر مولکول های مهارکننده رادیکال های آزاد محافظت می کنند که به سلول های سالم آسیب می رسانند و باعث پیری زودرس می شوند. حفظ قابلیت ارتجاعی جوانی پوست به آنتی اکسیدان نیاز دارد.

7. D پانتنول:
D پانتنول برای مو بسیار موثر و یک ماده اصلی است زیرا، با وجود منشأ، پانتنول از بعضی جهات بیشتر شبیه یک پروتئین است تا ویتامین. هنگامی که موهای خود را با یک محصول پانتنولی می شوید، این ماده به ساقه مو نفوذ می کند و باعث حفظ رطوبت می شود. بنابراین پانتنول برای افرادی که موهای ریز یا شکننده دارند، یک انتخاب محبوب است.

8. عوامل ضد میکروبی:
از عوامل ضد میکروبی عوامل میکرو ارگانیک استفاده می شود. مواد آرایشی معمولاً حاوی مواد اولیه آرایشی است زیرا از مواد آلی استافیلوکی دیفتروئیدها استفاده می شود القا شده در ماده اولیه آرایشی که معمولاً حاوی استافیلوکوک ها است.

داروهای ضد میکروبی قارچ های دیفتروئید برای جلوگیری از محصولات آرایشی و بهداشتی بیش از مواد میکرو آلی (باکتری ها، مخمر، قارچ ها) ماده اولیه آرایشی و بهداشتی برای بسیاری از محصولات موجود است.

عوامل ضد میکروبی ایده آل:
فرمولاسیون باید با عوامل ضد میکروبی ایده آل سازگار باشد. عمل ضد میکروبی پایدار. باید بی رنگ باشد و بوی آن کمتر باشد. نباید غیر سمی باشد و به پوست حساسیت نداشته باشد.

طبقه بندی مواد نگهدارنده برای ماهیت شیمیایی آنها:

  • اسید آلی، اسید بنزوئیک، اسید فرمیک، اسید سالیسیلیک، اسید p-hydroxybenzoic.
  • الکل، الکل الکلی اتیلی، ایزوپروپیل کلروبوتانول.
  • ترکیبات آلدنولی، کرسول، p-chlorom-cresol، فنل، اسید سینامیک.
  • اسید آلدولیک، اسید سینامیک.

Phenoxyethanol + Caprylyl Glycol و Phenoxyethanol + Ethylhexylglycerine یک ماده نگهدارنده طیف گسترده بر اساس مخلوط یک ماده فعال کننده قارچ کش، آلومین پیروکتون، فنوکسی اتانول و نرم کننده طبیعی است که باعث بهبود فعالیت ضد میکروبی ماده فعال از طریق اتصال آن به سلولهای میکروارگانیسم می شود و رشد قارچ در درجه بالا.

نگهدارنده های ملایم عبارتند از: فنوکسی اتانول + اسید دهیدرو استیک، + اسید بنزوئیک، بنزوات سدیم + سوربات پتاسیم

مواد نگهدارنده جایگزین نیز برای فرمولاسیون های بدون مواد نگهدارنده در دسترس هستند. سازگار با ECOCERT و COSMOS

9. عطرها:
ترکیبات معطر و حل کننده های روغن حیاتی و عطر و طعم معطر ترکیبی است که بوی مطبوعی را به بدن انسان، وسایل و مناطق زندگی می دهد.

مواد تشکیل دهنده طبیعی:

  • گلها: گل رز، یاس، میموسا.
  • میوه های توبروز: گشنیز، زیره، کوکا، هل، انیسون، لیمو و گریپ فروت.
  • خانواده ریشه ها: ریشه های صمغ ها، پرو، چوب صندل، گل چوب.

10. پارافین نرم:
ترکیبی از هیدروکربنهای پارافین خالص شده نفت. پارافین نور مایع و پارافین مایع سنگین که به عنوان نرم کننده فعال است، از دست دادن آب پوست جلوگیری کرده و آن را تقویت می کند. موم پارافین، موم میکرو کریستالی

11. گلیسیرین:
این ماده دارویی به عنوان مرطوب کننده برای درمان یا جلوگیری از خشکی ناخوشایند بافت دار و تشدیدات جزئی پوست استفاده می شود. شرکت بازرگانی سورن شیمی یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان گلیسیرین برای مواد اولیه آرایشی و بهداشتی در منزل است.

خلوص گلیسیرین از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا گلیسیرین را می توان از منابع مختلف تهیه کرد. ما گریدهای CP، IP یا Koshar، گریدهای غذایی یا USP را می فروشیم. ما فقط گلیسیرین با منشا گیاهی می فروشیم.

گلیسیرین گیاهی:

از ویژگی های پوستی نرم برخوردار است و امروزه به یک ماده افزودنی رایج در مواد آرایشی تبدیل شده است.

12. متیل لاکتات:
محیط خنک کننده و یک ماده معطر در محصولات مراقبت شخصی، استر منتول و اسید لاکتیک متیل لاکتات است. از متیل لاکتات می توان با عوامل آبرسانی، پاک کننده ها و سایر محصولات مراقبت از پوست و همچنین با آرایش، شامپوها و رنگ مو استفاده کرد. در مقایسه با منتول، این دارو دارای ارزش است و بنابراین ماده اصلی در فرمولاسیون های برتر محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست است.

13. ویتامین E طبیعی:
ویتامین ها ریز مغذی هایی هستند که باعث بهبود محصولات آرایشی می شوند. آنها براساس فعالیت شیمیایی خود طبقه بندی می شوند و برای محصولات آرایشی شما مفید هستند. آنها می توانند به عنوان آنتی اکسیدان، بازسازی کننده سلول و کاتالیزور برای بسیاری از عملکردهای بیولوژیکی پوست عمل کنند.

آنها عملکردهای بیوشیمیایی مختلفی دارند. این یکی از مواد اولیه آرایشی است که در بیشتر محصولات مربوط به پوست استفاده می شود. ویتامین E به عنوان مواد اولیه آرایشی و بهداشتی نقش مهمی در محافظت از پوست در برابر پوسیدگی هر روز دارد، از جمله سوء استفاده از اجزای محیط داخلی. همچنین به کاهش ظاهر خطوط ریز کمک می کند. انواع مختلف موجود در این نوع است:

  • ویتامین E (MT-50 Full Spectrum).
  • ویتامین E (MSV).

14. کره ها:
برای درمان خشکی و تشنگی پوست، هیچ چیز بیشتر از افزودن کره خامه ای به فرم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز برای پرورش و آرامش نیست. کره پر از روغن های طبیعی، اسیدهای چرب و پروتئین است، ایده آل برای کرم ها، لوسیون ها و بالزامیک.

پایه های نرم کننده مو و سورفاکتانت های کاتیونی:

سورفاکتانت های کاتیونی در مواد اولیه آرایشی و بهداشتی بر خلاف سورفاکتانت های آنیونی مثبت و معمولاً در محصولات تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرند. این سورفاکتانت های ملایم برای شامپو، ژل های حمام و دوش و مواد پاک کننده پوست در مواد اولیه آرایشی و بهداشتیمناسب هستند.

15. رس ها:
خاک رس زیبایی خالص ما از نظر محلی و بین المللی ناشی می شوند. تجربه آبگرم برای آنها عالی است، پر از مواد مغذی و مواد معدنی. از این لحن برای ارتقا سلامت و رفاه، برای سم زدایی، التیام و جوان سازی خواص آن استفاده می شد. تولید کنندگان صابون همچنین این خاک رس ها را در جایگزینی رنگ های مصنوعی پیدا می کنند، که بهترین ترکیب برای محصولات آنها است. جایگزینی طبیعی رس ها نیز موجود است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
فرید باقرکاشی:
با سلام خدمت شما عزیزان میخواستم از شما بپرسم آیا محصول Trimethylsiloxysilicate را جهت خرید دارید؟ با تشکر
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>