اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لیست مواد اولیه آرایشی و بهداشتی (بخش دوم):

شیمی22

1. رنگها:
محصولات خود را با انتخاب نقطه طبیعی، آبی نیلی، آبی روشن، غروب آفتاب زرد و رنگین کمان قرمز آتشین، با رنگ لوازم آرایشی برجسته کنید.

2. نرم کننده ها:
از دامنه محصولات مواد اولیه آرایشی و بهداشتی برای نرم و لطیف شدن پوست، جلوگیری از پوسته پوسته شدن و خشکی استفاده می شود. آنها می توانند در فرمولاسیون های طبیعی و مصنوعی ادغام شوند تا احساسات بلغاری و ابریشمی را حفظ کنند. از پارافین LIGHT LIQUID PARAFFIN (IP GRADE)، ایزوپروپیل میریستات، ژله پترولیوم سفید تا پارافین WAX- 62.

3. لایه بردارها:
لایه بردارهای طبیعی و متنوع شما را قادر می سازد محصولی برای انواع پوست و نگرانی ها مانند بدن، صورت و حتی حساس ترین پوست ایجاد کنید. از مرواریدهای آسیاب شده زیبا گرفته تا نمک، تا ذرات جامد تر تا اسکراب دقیق تر و مناسب بدن.

4. مراقبت از مو:
مواد مرطوب کننده ماده مهمی در مراقبت از پوست و مو برای محصولات شما است زیرا به عنوان آهن ربا رطوبت عمل می کنند، آب موجود در هوا را جذب می کنند و پوست شما را محکم و مرطوب نگه می دارند. D-panthenol یک ماده عالی است.

5. مواد معدنی:
خاکستر و لجن آتشفشانی:

گل و لای آبگرم با کیفیت و خاکستر آتشفشانی راه حل هایی برای درمان بدن نرم است. این مواد به دلیل مقادیر بالای گوگرد و محصولات دریای مرده موجود در گل آتشفشان و خاکستر، مواد اساسی برای کمک به تسکین درد عضلانی و مشکلات پوستی و بازسازی چهره هستند.

سورفاکتانت های غیر یونی و تثبیت کننده های فوم:

محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو، از جمله شامپوها، پاک کننده های پوست، شستشوی بدن و حباب ها، به صورت بخار، پاک کننده ها و کمک های ویسکوزیته پشتیبانی می شوند.

6. پروتئین ها:
پروتئین ها مانند آفتابگردان یک لایه محافظتی روی پوست یا مو تشکیل می دهند، در حالی که هیدرولیزهای پروتئینی بلوک های کوچکی هستند که مانند هیدرانت و مواد افزودنی برای ترمیم پوست کار می کنند. ما می توانیم با طیف وسیعی از محصولات عالی به پوست و موی شما اضافه کنیم، از جمله کلاژن دریایی و پروتئین برنج و سویا، اسیدهای آمینه ابریشم و پپتیدهای ابریشم.

7. رزینوئیدها و کریستال ها:
عطرهای خود را در مواد اولیه آرایشی و بهداشتی به خوبی با رزینوئیدها و بلورهای تولید شده در هنگام استخراج روغن تنظیم کنید. به دلیل رایحه های منحصر به فرد، از رزینوئیدها و صمغ ها به طور گسترده ای در عطر استفاده می شود. می توان از آنها برای تعمیر و ترکیب عطرها، صابون ها و بخور استفاده کرد.

8. نمک ها:
طیف گسترده ای از نمک های آرایشی و بهداشتی ما شامل لایه برداری، نمک های ویژه برای پاکسازی و آرامش بخشیدن به عضلات دردناک و نمک است. نمکهای هیمالیای سیاه سم زدایی ما را از نمکهای حمام معمولی تا نمکهای یونی و انواع عجیب و غریب بیشتری امتحان کنید.

9. روان کننده ها و امولسیون کننده ها:
یک روش یکپارچه برای فرآیند تولید محصولات با مواد اولیه آرایشی و بهداشتی، مواد روان کننده و امولسیون کننده ها کارساز است. ما برای همه موارد برای مراقبت از مو، از جمله عوامل آبرسانی، شامپوها، پاک کننده های پوست، حمام های حباب دار و تمیز کردن بدن راه حل هایی را ارائه می دهیم. پلی سوربات های 20، 40، 60 در محصولات مراقبت شخصی، حل کننده مواد هستند.

10. حلالها:
حلالها (حمل کننده ها) برای حل در مواد اولیه آرایشی و بهداشتی رایج برای دستیابی به کیفیت مورد نظر شما در یک محصول مفید هستند.

11. ضد آفتاب:
با توجه به اینکه 90٪ پیری زودرس به دلیل آفتاب است، می توان قسمت فعال اصلی هر فرمولاسیون را همین عنوان دانست. برای محافظت در برابر آسیب رساندن به نور UVA و UVB، هم مسدود کننده های فیزیکی و هم ضد آفتاب های شیمیایی ارائه می دهیم.

12. غلیظ کننده ها:
طیف گسترده ای از غلیظ کننده ها برای همه برنامه ها برای افزایش ویسکوزیته محصولات شما از صمغ گوار به کربوکرم به سیکلومتتیکون و صمغ زانتان.

18. تنتور:
تنتور عصاره های الکلی و گیاهی است. برای استفاده در رایحه ها، کرم ها و محصولات بدن. رایحه شیرین و بنزئین مانند وانیل خود را برای سعادت بویایی، یا کندر را برای بوی شیرین خاکی خود امتحان کنید.

19. موم:
موم های طبیعی که خاصیت محافظتی، نرم کنندگی و سازگاری در محصولات مراقبت از پوست و مو دارند، به طور طبیعی به دست می آیند. موم زنبور عسل، اسید استئاریک، موم نخل و موم پارافین را شامل می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>