اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارافین کلره هند:
پارافین کلره هند یک پارافین صنعتی است که خلوص ان در حدود 25 درصد است. معمولا فرم شیمیایی آن به صورت مایع شفافی ظاهر می شود که رنگی سفید داشته و چسبناک و بدون طعم است.

شیمی26

اگر آن را ببویید حس شیرین بودن به شما می دهد. این نوع پارافین در آب حل نمی شود اما در سایر حلال ها به راحتی ترکیب می گردد. در ادامه این مقاله قصد داریم درباره، پار افین کلره هند بیشتر صحبت کنیم و جزئیات آن را مورد بررسی قرار دهیم.

این پارافین در واقع چه چیزی می تواند باشد؟
پارافین کلره هند، یک ماده قلیایی با فرمول شمیایی C12H19Cl7 است. در علم شیمی این نوع ماده هیدروکربن های زنجیره ای هستند، که کلره شده اند. این پارافین های کلره شده، از کلرزنی پارافین هایی تولید می شود که منشا ان ها تقطیر نفت است.

مزایای این پارافین:
این ماده در برابر شعله مقاومت زیادی دارد، همچنین اگر آن را در برابر حرارت قرار دهید کاملا انعطاف پذیر خواهد بود.

پارافین کلره هند:
دچار لک و خش نمی شود. می توان از ان به عنوان یک جایگزیم مناسب برای DOP استفاده کرد. در برابر آب و مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد.

کاربردها:
از این ماده، با توجه به خواص و ویژگی هایی که دارد در صنایع مختلف و در تولید به عنوان یک ماده مکمل یا واسطه استفاده می کنند. به عنوان مثال پا افین کلره هند، یک ماده افزودنی فشار برای روان شدن ماشین الات و عملیات مهندسی، و همچنین در تولید لاستیک و پلاستیک به عنوان یک پلی استر سازنده ثانویه کاربرد دارد.

این ماده در ترکیبات پلیمری و مواد پوشش دهنده استفاده می شود. همچنین به عنوان پلاستیسر در رنگ ها به کار می رود.

سایر کاربرد های آن در سیلانت ها و چسب ها، در تولید روان ساز ها، به عنوان یک افزودنی در مایعات لازم برای کار، در تولید مواد پی وی سی و… تعیین شده است.

این ماده چندین کاربرد مهم دیگر هم دارد، با توجه به آنچه کر شد چنانچه در صنعت و تولیدات خود به چنین ماده ای نیاز دارید، می توانید همکنون با سورن شیمی تماس بر قرار کنید و برای خرید این ماده اقدام کنید.

شرایط استفاده و نگهداری پارافین کلره هند؟
این ماده برای محیط زیست خطر ندارد و تاکنون در رابطه با این مسئله گزارشی ارائه نشده است. اما توصیه می شود هنگام کار با این ماده در مکان های صنعتی، انبارها و یا آزمایشگاه ها از ماسک و دستکش و عینک و کلاه استفاده کنید و تمامی نکات ایمنی کار با یک ماده شیمیایی را رعایت کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>