اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آب دیونیزه برای ضد عفونی:
مواد ضد عفونی کننده نقش مهمی در کنترل باکتری ها و حتی ویروس های بیماری زا دارند. آب دیونیزه هم یک ضد عفونی کننده ایمن و بی خطر برای ویروس ها و باکتری ها به حساب می آید.

شیمی27

از کاربرد هایی که آب دیونیزه در از بین بردن ویروس ها و باکتری ها دارد می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

همان طور که می دانید آب دیونیزه در ضد عفونی و استریلیزه کردن آب برای از بین بردن ویروس ها و باکتری های بیماری زا بسیار تأثیر گذار است.

در صنعت و آزمایشگاه و مراکز تحقیقاتی، آب دیونیزه برای ضد عفونی و شستشوی وسایل آزمایشگاه و تجهیزات فلزی حساس و ظریف مورد استفاده قرار می گیرد.

در دستگاه دیالیز از آب دیونیزه به عنوان حلال مواد معدنی برای ورود به بدن، استفاده می شود.همچنین برای تولید صابون، مایع دستشویی و شامپو نیز کاربرد دارد.

به طور کلی آب دیونیزه کاربرد ها و خواص متنوعی در صنایع دارویی و صنایع پزشکی دارد که یکی دیگر از کاربرد های آن بر روی پوست است. به دلیل وجود آلاینده هایی که در جو زمین وجود دارند، در هنگام خروج از خانه ممکن است آن ها وارد منافذ پوست شده به شکل جوش هایی در صورت و یا زائده هایی بر روی پوست باقی بمانند.

برای از بین بردن باکتری ها و ویروس های باقی مانده بر روی پوست از شستشو با آب و صابون و یا شستشو با آب دیونیزه و حتی عمل های زیبایی که برای لایه برداری از پوست انجام می گیرند می توانید استفاده کنید. البته توصیه می کنیم استفاده از آب دیونیزه برای ضد عفونی کردن پوست خود را حتما امتحان نمایید.

در ترکیبات محلول های ضد عفونی کننده که با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد نیز آب دیونیزه به کار رفته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>