اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کراتین هیدرولیز شده در شامپو:
در میان پروتئین مورد استفاده در لوازم آرایشی، کراتین نزدیک به ساختار مو و استفاده از آن در مراقبت و بازسازی بسیار موثر است. بنابراین گسترش و محبوبیت قابل توجهی در سال های اخیر دریافت کرده است. کراتین هیدرولیز شده در شامپو یکی از روش هاییست که می تواند توسط آن موها را به این نوع کراتین آغشته کرد.

شیمی30

کراتین هیدرولیز شده از پشم و سایر کلاژن های کراتین ساخته شده است که به وسیله فن آوری هیدرولیز آنزیمی به پپتید کلاژن با وزن مولکولی کم می شود. این مناسب برای سازگاری با پوست و رطوبت است و به راحتی توسط مو جذب می شود، زخم مو را متوقف و باعث ترمیم و احیاء رشته و تارهای شاخی می شود.

به خصوص ناحیه هایی از مو که در اثر عواملی همچون شامپو نامناسب، رنگ، دکلره و دیگر مواد شیمیایی مثل مواد فر دچار آسیب، سوختگی و خشکی شدید شده اند.

محصولات موی کراتینه هیدرولیز شده:
مو های ناسالم، خشک و کدر برای هیچکس خوشایند نیست و افراد به دنبال راهی برای داشتن مو های زیبا، لخت و درخشان هستند.

جایگزین کردن پروتئین های مو های آسیب دیده شما به فرآیندی نیاز دارد تا پروتئین را به قطعاتی با وزن مولکولی پایین تر تجزیه کند؛ زیرا مولکول های پروتئین برای نفوذ در ساقه مو بسیار بزرگ هستند. به این فرآیند هیدرولیز یا آبکافت می گویند.

کراتین هیدرولیز شده یک مایع کهربایی شفاف با رایحه ای قوی است. رقیق بودن آن، مخلوط کردنش را با هر محصول مراقبت از مو که بر پایه آب است، آسان می کند.

بسیاری از محصولات مراقبت از مو مانند شامپو ها، نرم کننده ها، ماسک های مو و سرم های حاوی هیدرولیز های کراتین را می توانید پیدا کنید. برای بهبود بافت و مقاومت کششی و ترمیم مو های آسیب دیده مرتبا از این محصولات استفاده کنید.

چرا که هر چند امروزه کراتینه کردن مو ها بسیار انجام می شود، اما این روش مزایا و معایبی دارد. اگر اصولی و از مواد مرغوب استفاده نشود مشکلات فراوان و برگشت ناپذیری را به وجود می آورد.

راه آسان تر استفاده از محصولات حاوی کراتین است. مانند کراتین هیدرولیز شده در شامپو.

خواص و مزایای پروتئین هیدرولیزشده کراتین:
کراتین هیدرولیزشده یک قطعه پروتئینی است که نه تنها به عنوان روکشی برای مو های شما عمل کرده بلکه با نفوذ به بدنه مو، کراتین از دست رفته آن را در شکاف های میکروسکوپی ساقه مو جایگزین می کند. در نتیجه، مو های شما صاف و براق می شود.

البته به یاد داشته باشید که کراتین هیدرولیز شده برای صاف کردن مو های شما مناسب نیست. در واقع این ماده به بازسازی لایه محافظ طبیعی مو کمک می کند و باعث استحکام و انعطاف پذیری و کاهش موخوره و شکستگی مو می گردد.

کراتین هیدرولیز شده قطر تارهای مویتان را افزایش می دهد و ظاهر پرتری به موهای ریز و نازک می بخشد. همچنین توانایی موی شما را در حفظ رطوبت افزایش می دهد. سبب کاهش وز شدگی مو در اثر خشکی می شود.

اگر درمان کراتینه گران قیمتی که در سالن آرایشی انجام داده اید در حال از بین رفتن است، استفاده از کراتین هیدرولیز شده در شامپو یا انواع ماسک مو می تواند مدت زمان بین هر بار رفتن به سالن آرایشی برای صاف کردن و درمان مو را بیشتر کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>