اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاربرد های EGMS (اتیلن گلیکول مونو استئارات):
اتیلن گلیکول مونو استئارات همان طور که گفته شد صدفی کننده شامپو، ژل حمام و صابون های مایع می باشد و به عنوان یک عامل صدفی به منظور تولید محصولات سورفکتانت استفاده می شود.

شیمی31

این ماده به تثبیت سیستم های سورفکتانت کمک کرده و ضخامت آن را تعیین می کند. همچنین به عنوان یک غلط گیر و امولسیون کننده ثانویه در کرم، لوسیون و تهویه مطبوع استفاده می گردد.

گلیکول استئارات توانایی صاف کردن و نرم کردن بافت پوست را هنگام استفاده موضعی دارد. بافت چرب و ضخیم آن باعث می شود تا فضای کمی که بین فیبرهای پروتئین وجود دارد، را پر کند. به همین دلیل این ماده به عنوان نرم کننده نیز شناخته می شود و برای رفع خشکی پوست بسیار مفید است.

به طور کلی فروش اتیلن گلیکول مونو استئارات برای استفاده در انواع مختلف مرطوب کننده ها، لوسیون های بدن، ژل حمام و صابون های مایع، شامپوها و نرم کننده ها انجام می شود.

این ترکیب دارای خواص سورفاکتانتی ملایم است؛ زیرا مولکول آن یک انتهای آب دوست و یک انتهای روغن دوست (لیپوفیلیک) دارد. این امر EGMS را قادر می سازد تا ذرات روغن را در محلول آب نگه داشته و از جداسازی ترکیبات محصول جلوگیری کند. بدین ترتیب به افزایش ماندگاری محصول نیز کمک خواهد کرد.

به طور خلاصه می توان گفت از این ماده نامحلول در آب به عنوان عامل تثبیت کننده امولسیون ثانویه، افزایش دهنده ویسکوزیته، ماده ای صدفی کننده، نرم کننده، انعطاف پذیر کننده، غلظت دهنده، حل کننده و تامین کننده چربی مورد نیاز پوست و … می توان در فرمولاسیون تولید انواع کرم ها و لوسیون های آرایشی و بهداشتی و شوینده ها استفاده نمود.

لذا صنایع و شرکت های زیادی خریدار EGMS هستند و فروش اتیلن گلیکول مونو استئارات به آن ها صورت می پذیرد.

ایمنی EGMS:
طبق کمیته بررسی مواد آرایشی (CIR)، این ماده از نظر مقادیر مورد استفاده در محصولات آرایشی و مراقبت های شخصی بی خطر است. گزارش هایی از درماتیت تماسی و واکنش های آلرژیک به گلیکول استئارات گزارش شده است اما شایع نیست.

در مجموع به نظر می رسد اتیلن گلیکول مونو استئارات و گلیکول دی استئارات در محصولات آرایشی بهداشتی و مراقبت های شخصی، مواد موثری هستند.

داده های حیوانی در رابطه با سمیت حاد دهانی، تحریک پوست، چشم و حساسیت نشان می دهد که این ترکیب شیمیایی دارای سمیت حاد کمی است. به صورتی که تست پوستی با 50٪ گلیکول دی استئارات بر روی 125 نفر، هیچ مدرکی از تحریک پوست یا حساسیت بیش از حد نشان نداده است.

در مطالعات انسانی نیز با استفاده از فرمولاسیون حاوی گلیکول استئارات در سطح 2-5٪، هیچ تحریک یا حساسیت پوستی گزارش نشده است.

پنل بررسی محصولات آرایشی و بهداشتی کانادا همچنین ایمنی کلی این ماده را تأیید کرده است. بنابراین فروش اتیلن گلیکول مونو استئارات به دلیل نداشتن هیچ گونه اثرات سمی یا پتانسیل جهش زایی برای این ماده، قابل انجام است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>