اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مزایای اسانسهای طبیعی نسبت به اسانس صنعتی:
بیش از 95٪ از رایحه های مصنوعی از مواد شیمیایی پتروشیمی ساخته شده اند و این بدان معناست که آنها از مواد شیمیایی ساخته شده اند که ممکن است مخل غدد درون ریز، مهارکننده های سیستم ایمنی یا مواد سرطان زا باشند.

شیمی33

کلمه "عطر" می تواند به بیش از 200 ماده شیمیایی بالقوه سمی اشاره کند و این موارد را می توان در لوازم آرایشی، صابون ها و مراقبت از بدن، محصولات تمیز کننده، عطرهای خانگی و موارد دیگر پنهان کرد.

آنچه روغنهای اساسی ارائه می دهند راهی برای به دست آوردن عطر و بوی مطلوبی است که می خواهید، اما بدون وجود تمام مواد شیمیایی مصنوعی قابل کنار گذاشتن است.

رایحه های مصنوعی اساساً مورد استفاده قرار می گیرند زیرا دو مزیت بیشتر نسبت به اسانسهای طبیعی دارند. اول و مهم ترین، عطرهای مصنوعی می توانند قوی تر، ماندگارتر و دارای قدرت بیشتری در بینی باشند، و دوم اینکه، آنها می توانند طیف گسترده تری از رایحه ها را ایجاد کنند.

رایحه ای مانند میلک شیک شکلاتی یا توت فرنگی را نمی توان با استفاده از روغنهای اساسی تهیه کرد اما می توان با رایحه های مصنوعی تهیه کرد.

در حالی که روغنهای اساسی به محدوده رایحه طبیعی محدود می شوند و ممکن است به اندازه رایحه های مصنوعی قوی نباشند، اما فواید بزرگ آن این است که دقیقاً آن چیزی است که با یک ترکیب روغن ضروری به دست می آورید. وقتی کسی روغنهای ضروری مورد علاقه خود را با حامل مانند روغن نارگیل ویرجین یا روغن جوجوبا مخلوط کرده و آن را روی پوست در نقاط نبض قرار دهد، می تواند عطر و بوی دلخواه خود را بدون هیچ یک از 200 ماده شیمیایی ایجاد کند.

به طور متوسط، آنها نمی دانند چه چیزی ممکن است با بدن آنها رفتار کند با استفاده از مجموعه ای از روغنهای اساسی، می توان عطر و بوی منحصر به فرد خود را برای هر روز از هفته ایجاد کرد، در حالی که مزایای طبیعی گیاهانی را که رایحه ها از آن گرفته شده است نیز حفظ کرد.

از ترکیبات شما ممکن است در نظافت منزل، استفاده در دیفیوزر یا ایجاد صابون لباسشویی خود استفاده کنید نه فقط ایجاد عطرهای طبیعی. به عنوان مثال، بسیاری از روغن ها مانند روغن پچولی نه تنها یک رایحه طبیعی تازه از خود به جای می گذارند، بلکه به از بین بردن باکتری ها، قارچ ها و حتی ویروس های خانه نیز کمک می کنند.

برای کسانی که از محیط زیست آگاهی دارند، اسانسهای طبیعی یک مزیت بزرگ دیگر را به همراه دارند. تولید مواد شیمیایی پتروشیمی مورد استفاده در عطرهای مصنوعی بر روی زمین ما سخت است و این کارها را بارها و بارها سخت تر می کند. به جای کمک به آلودگی و تخریب محیط زیست، اسانسهای طبیعی فقط از منابع طبیعی و روشهای پایدار تولید می‌شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>