اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مزایای اسانس صنعتی:
اسانس صنعتی می تواند همان بافت و ویسکوزیته روغن اسانس طبیعی را ارائه دهد. درست است که طبیعی نیستند، اما از آنجا که ماندگاری بوی آنها بیشتر است و ذخیره آن آسان است، در صنایع خاص بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. اسانسهای صنعتی نسبتاً ارزان تر از اسانسهای طبیعی هستند.

شیمی34

از اسانس صنعتی در کجا استفاده می شود؟
اسانس صنعتی برای اهداف مختلفی از مراقبت های شخصی گرفته تا صنایع غذایی استفاده می شوند. بیایید به کاربردهای مختلف روغنهای اساسی بپردازیم:

اسانس صنعتی در مراقبت های شخصی:
مراقبت شخصی یکی از بزرگ ترین بخشهای صنعت زیبایی است. اسانس صنعتی به طور مصنوعی از ترکیبات معطر گرفته می شود، از این رو رایحه آنها ماندگار و غنی است و در بسیاری از محصولات مراقبت شخصی استفاده می شود.

حتی بزرگ ترین نامها در صنعت مراقبت شخصی، اسانس صنعتی را به محصولات خود اضافه می کنند. از روغنهای ضروری مصنوعی برای ایجاد عطرهایی با ماندگاری طولانی که برای حواس خوشایند هستند بهتر استفاده می شود. از آنها در خمیر دندان، محصولات تمیز کننده، خوشبو کننده های هوا، محصولات لباسشویی و حتی در ادکلن ها استفاده می شود.

استفاده از اسانس صنعتی در صنایع صابون سازی:
علاوه بر صنعت مراقبت شخصی، از اسانسهای صنعتی در صنعت صابون سازی نیز استفاده می شود. اسانس مصنوعی، اگرچه دارای ترکیبات شیمیایی است اما رایحه ای طبیعی دارد که می تواند خوشایند و آرامش بخش باشد.

بسیاری از تولید کنندگان از روغن های مصنوعی در محصولات خود برای ایجاد عطر خوشایند و همچنین به دلیل داشتن خواص ضد باکتری استفاده می کنند. از آنجا که، روغنهای اساسی مصنوعی دارای خواص نگهدارنده هستند، ماندگاری طولانی مدت دارند و این باعث می شود مواد عالی برای ساخت صابون ایجاد شود. بسیاری از اسانسهای صنعتی مانند هل، لیمو، اسطوخودوس، دارچین و بسیاری دیگر برای ساخت صابون استفاده می شود.

اسانس صنعتی در صنعت عطر سازی:
عطرها حالت دهنده های روحیه طبیعی هستند. آنها بهترین رایحه هایی را ارائه می دهند که خوشایند و همچنین آرامش بخش است. جای تعجب نیست که صنعت عطر در حال رونق است و در کنار آن، استفاده از اسانس عطری لازم است.

از آنجا که روغن معطر سنتتیک از طعم های مختلفی از لیمو گرفته تا اسطوخودوس ارائه می دهد، از این رو به شدت در صنعت عطر استفاده می شود. آنها باعث شادابی یک عطر می شوند تا رایحه ای غنی از خود منتشر کنند و به راحتی با مواد دیگر ترکیب شوند.

صنعت چوب عود:
از عودهای بخور در سراسر دنیا برای انرژی مثبت، به عنوان ضد حشره و حتی برای اهداف زیبایی استفاده می شود. این چوب ها در فرهنگ های مختلف مانند هند و ژاپن محبوب هستند و از زمان های بسیار دور به عنوان یک سنت سوخته می شوند.

عودهای بخور معمولاً از مواد گیاهی و سایر اسانس صنعتی ساخته می شوند. روغنهای اساسی مصنوعی خاصیت ضد باکتری دارند و به راحتی مخلوط می شوند، از این رو در دودهای بخور برای از بین بردن هر نوع باکتری استفاده می شود. همچنین، رایحه ضروری آرامش بخش است و ماندگاری بهتری دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>