اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد که همزمان با سفرهای نوروزی محدودیت های ترافیکی در جاده های پرترافیک این استان اعمال می شود.

محدودیت های ترافیکی نوروزی در راه های البرز اعلام شد

به گزارش تین نیوز و به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا گودرزی افزود: براین اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 2 بامداد روزهای سه شنبه و چهارشنبه اسفند ماه تردد خودروها از کرج به سمت شمال یک طرفه است.

وی ادامه داد: همچنین در روز های پنجشنبه هشتم فروردین ماه 98 و یکشنبه 11 فروردین 98 از ساعت 12 الی ساعت 2 بامداد روز بعد تردد خودروها از کرج به سمت شمال یک طرفه بوده و هیچ ترددی از مرزن آباد به سمت کرج انجام نخواهد شد.

گودرزی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 2 بامداد روز بعد در روزهای چهارم، 9، 15، 16و 17 فروردین ماه سال آینده از کرج به مرزن آباد ممنوع شده و از ساعت 15 الی 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می شود.

رئیس پلیس راه البرز افزود: براساس اعلام پلیس راه کشور، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی و وسایل نقلیه با مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی است.

گودرزی گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز 13 فروردین ماه در محورهای برون شهری کشور ممنوع است.

وی درخصوص اعمال محدودیت ترافیکی در آزاد راه کرج - قزوین نیز یادآورشد که تردد انواع تریلر و کامیون در مسیر شرق به غرب از ساعت هفت صبح الی ساعت 24 همان روز در تاریخ های 28 و 29 اسفند ماه سال جاری و در مسیر غرب به شرق نیز از ساعت هفت الی ساعت 24 روزهای چهارم و 9 و 15 و 16 فروردین ماه سال 98 ممنوع است.

به گفته وی، ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

این فرمانده افزود: که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد و 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>