اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کراتین در محصولات آرایشی و بهداشتی:
کراتین به طور طبیعی توسط بدن تولید می شود و به کاهش علائم پیری کمک می کند، اما با افزایش سن، تولید این ماده در بدن کاهش می یابد. به همین دلیل است که بسیاری، از کراتین به عنوان بخشی از فراورده های مراقبت از پوست خود استفاده می کنند.

شیمی37

از نظر بیولوژیکی، این ماده به طور طبیعی توسط اسیدهای آمینه در بدن تولید می شود و نقش مهمی در تأمین انرژی عضلات اسکلتی و سلول های عصبی دارد. نشان داده شده است که باعث افزایش قدرت عضلات و افزایش هورمون رشد انسانی بدن می شود و به همین دلیل اغلب توسط بدن سازان به عنوان مکمل مصرف می شود.

از نظر زیبایی، بسیاری از تولیدکنندگان مراقبت از پوست این نظریه را مطرح می کنند که کراتین وقتی به صورت موضعی روی پوست قرار می گیرد، همان خواص سیگنالینگ سلول را نشان می دهد. آنها بر این باورند که ممکن است باعث بهبود گردش سلول های پوستی، افزایش قابلیت ارتجاعی و درمان بیش از حد رنگدانه ها شود، به ویژه هنگامی که در ترکیب با اسید فولیک و کارنیتین استفاده شود.

بسیاری از کسانی که از این ماده (به صورت خوراکی یا موضعی) استفاده می کنند، افزایش رشد و ضخامت مو را گزارش می کنند، گرچه برخی دیگر ادعا می کنند که باعث ایجاد اثر معکوس نیز می شود (یعنی ریزش مو).تعداد اندکی از مطالعات ادعا می کنند که می تواند باعث کاهش چین و چروک، افزایش سفتی پوست، ترمیم پوست و محافظت از سلول های DNA در برابر آسیب UV شود.

با این وجود، اطلاعات پشتیبانی بسیار کمی وجود دارد و تحقیقات بیشتر برای اثبات این ادعاها ضروری است. این ماده را می توانید در محصولات مراقبت شخصی مانند لوسیون صورت / مرطوب کننده، درمان ضد پیری، شامپو / نرم کننده، ضد آفتاب، ژل حالت دهنده و کرم چشم پیدا کنید.

ما برای سهولت شما در دسترسی به مواد اولیه آرایشی بهداشتی با کیفیت کراتین هیدرولیز شده ایرانی را به شما توصیه میکنیم.

آیا کراتین برای پوست شما مفید است؟
پاسخ ساده، بله. به همان روشی که کراتین انرژی را به بدن می رساند، وقتی روی پوست قرار می گیرد همان کار را انجام می دهد.

با استفاده از آن در کرم صورت یا لوسیون، به تقویت گردش سلول پوست و ترمیم آن کمک می کند که به نوبه خود به مقابله با علائم پیری و به حداقل رساندن خطوط ریز و چین و چروک کمک می کند تا به داشتن پوستی درخشان به دلیل این سلول های پوستی جدید کمک کنید.

کلاژن قسمت مهمی از پوست ما است، و به خصوص از نظر پیری، این چیزی است که به پوست ما جوانی و شادابی می بخشد. با تأمین انرژی به سلولهای پوستی، این ذخایر کلاژن آزاد می شوند و پوست در از دست دادن قابلیت ارتجاعی خود افت می کند.

کراتین همچنین به درمان تولید بیش از حد رنگدانه کمک می کند، زیرا افزایش گردش سلول به ترمیم این تکه های پوست مات برای کشف سلول های جدید پوست کمک می کند.

نه تنها استفاده از محصولات غنی شده با کراتین در پوست به کاهش علائم پیری کمک می کند، بلکه همچنین توانایی افزایش محتوای آب در سلول ها را دارد، بنابراین با مصرف کراتین می توان آب درون پوست را ذخیره و رطوبت پوست را تامین کرد.

برخی مطالعات همچنین نشان داده اند که کراتین می تواند به محافظت از DNA پوست در برابر آسیب UV کمک کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>