اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رزین

رزین های ملامین فرمالدهید در مقایسه با فنولیک ها و اوره فرمالدهید عملکرد بهتری دارند ولی گرانتر هستند. ویژگی های مطلوب آنها عبارتند از جذب آب پایین، مقاومت حرارتی و لکه پذیری، سختی و عایق الکتریکی.معمولا درجایی که می خواهند چسبندگی بیشتری حاصل شود از اوره و درجایی که سختی بیشتری مد نظر است از ملامین استفاده می شود.

مقاومت شیمیایی ملامین از اوره بهتر است و عمدتاً برای رنگ کردن دوچرخه و لوازم خانگی و رنگ پرایمر خودرو استفاده می شود که در واقع به این نوع رنگ ها OEM گفته می شود. در صنایع OEM، ملامین بهتر از اوره و بنزوگوانامین بهتر از هر دو آن ها می باشد.بنزوگوانامین براقیت عالی و مقاومت صابونی یا بازی بسیار عالی دارد که به همراه رزین های الکیدی و به نسبت حدود 70 به 30 الکید به گوانامین استفاده می شود.

رزین های آمینو کاربرد های فراوانی در صنایع گوناگون از جمله تهیه­ ورق­های تزئینی، نساجی، تولید کاغذ، پارچه­ های ضد ­چروک، فراورده­ های کتان و ریون، قطعات قالبی مانند عایق­ های الکتریکی و لوازم آشپزخانه دارند.آمینو رزین­ها به دلیل برخورداری از عملکرد خوب و قیمت مناسب، کاربرد وسیعی در تولید چسب پیدا کرده­ اند و از این رزین ­­ها برای چسباندن الیاف چوب در صنایع MDF، HDF و نئوپان استفاده می ­شود.

این رزین ها همچنین در ساخت رنگ های صنعتی، کوره ای، رنگ های اتومبیل، کویل کوتینگ، پوشش های قوطی سازی و لاک های اسید کیور همراه با رزین های آکریلیک، آلکید و پلی استر به عنوان سخت کننده یا cross linker مصرف می شوند و دارای تنوع زیادی بسته به نوع آمین و نوع آلکیل بکار رفته و نیز درجه پلیمریزاسیون و در نهایت طراحی فرمولاسیون، می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>