اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ ترافیکی

رنگ ترافیکی جزئی بر پایه رزین های آلکید و آلکید اصلاح شده ساخته شده و دارای یک جزء است. این رنگ همچنین ممکن است از کلر کائوچو و آکریلیک های معمولی نیز ساخته شود. تولید این نوع رنگ ها نسبت به سایر رنگ های ترافیکی ساده تر است و به همین دلیل اغلب از آن ها برای خط کشی خیابان و جاده استفاده می شود.

این رنگ ها ممکن است پایه حلالی یا آبی داشته باشند که نوع آبی آن به دلیل سازگاری بیشتر با محیط زیست و زودتر خشک شدن طرفداران بیشتری دارد.اکنون که متوجه شدید رنگ ترافیکی تک جزئی چیست می توانیم در خصوص کاربرد آن نیز توضیحاتی را ارائه دهیم. این کاربرد ها عبارتند از:

خط کشی جاده ها و ترسیم علائم ترافیکی

با توجه به اینکه این محصولات از سری رنگ های ترافیکی هستند برای خط کشی جاده ها استفاده می شوند؛ اما چه جاده هایی؟ این رنگ ها در خیابان های شهری که هرروز حجم زیادی از ماشین ها رفت و آمد دارند و برای سطوح آسفالتی با دانه بندی درشت بسیار مناسب هستند.

نمونه هایی که بر پایه حلال هستند را می توان در جاده هایی با آسفالت با ضخامت کمتر از 700 میکرون استفاده کرد؛ با توجه به اینکه ضخامت جاده های برون شهری که محل تردد ماشین های سنگین است بیشتر از این مقدار در نظر گرفته می شود، نمی توان آن را برای خط کشی و تعیین حدود این جاده ها استفاده کرد.

تعیین محل ایستگاه های اتوبوس

همچنین برای تعیین محل ایستگاه های اتوبوس یا خط کشی در مسیری که اتوبوس های شهری رفت و آمد می کنند نیز مناسب نیست؛ چراکه ضخامت این بخش ها نیز برای تحمل وزن بالای اتوبوس بیشتر از سایر قسمت های خیابان در نظر گرفته می شود.یکی دیگر از موارد کاربرد این رنگ ها ایجاد علائم ترافیکی بر روی دیوارها یا سازه های بتنی اطراف جاده است.

با توجه به خشک شدن سریع رنگ های تک جزئی بر پایه آب اغلب برای چنین کاربردی ایجاد می شوند. به خصوص که لازم است این علائم باید هر چند وقت یک بار مجددا رنگ شوند و در صورت استفاده از رنگ های بر پایه آب کار سریع تر پیش رفته و اختلالی در رفت و آمد ایجاد نمی شود.همچنین می توان آن ها را برای ترسیم علائم ترافیکی در کف خیابان یا ترسیم خطوط پارکینگ استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>