اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ ترافیکی

هردوی این رنگ ها مقاومت خوبی در برابر سایش و فرسایش از خود نشان می دهند و به همین دلیل هم هست که می توانند رفت و آمد پرحجم افراد و وسایل نقلیه را به خوبی تحمل کنند.یکی دیگر ویژگی های مشترک این نوع رنگ، مقاومت در برابر اشعه UV و نور خورشید است. همین ویژگی سبب می شود بعد از تابش نور آفتاب حتی در گرم ترین روزهای سال نیز رنگ های کف جاده همچنان سفت وسخت و پررنگ باقی مانده و در اثر تردد خودروها پخش نشوند.

به سرعت خشک می شوند

اگر نمی دانید سایر شباهت های رنگ دو جزئی و رنگ تک جزئی چیست بهتر است خواندن این بخش را ادامه دهید. این دسته از رنگ ها به سرعت خشک می شوند و به همین دلیل در زمان تمدید نیز لازم نیست که مدت زمان زیادی جاده را بست یا با ماشین آلات شهرداری راه مردم را سد کرد.

مناسب کشیدن خطوط جاده ها و علائم ترافیکی هستند.
ازنظر کاربرد رنگ دو جزئی و تک جزئی نیز شباهت های زیادی وجود دارد. هردوی این رنگ ها برای کشیدن خطوط جاده ها و خیابان ها و علائم ترافیکی افقی یا رنگ کردن موانع بتنی و گارد ریل های اطراف جاده ها استفاده می شوند.

مقاوم در برابر آب و قابل شست و شو هستند

این رنگ ها در برابر آب مقاوم هستند و به همین دلیل هم هست که در اثر بارش شدید باران یا برف سنگین صدمه ای نمی بینند و بعد از هر بارش نیازی نیست که رنگ ها ترمیم شوند. همچنین می توان دوده های جمع شده روی آن ها را با ماشین های مخصوص شست تا رنگ ها از بین نروند و طول عمر بیشتری داشته باشند.

دوام بالایی دارند

کارخانه های تولیدکننده انواع رنگ های دو جزئی و تک جزئی تلاش می کنند که از ترکیباتی استفاده کنند که دوام این رنگ ها را بالا برده و نیاز به تمدید آن ها را تا حد امکان کمتر کند.خوشبختانه پیشرفت تجهیزات و تغییراتی که در فرمولاسیون این سری از رنگ های ترافیکی ایجاد شده است، باعث افزایش دوام و کاهش نیاز به تمدید مداوم خط کشی ها و علائم می شود.

از رنگ های شب تاب هستند

نکته مهم این است که قابلیت دیده شدن در هردو نوع رنگ ها از اهمیت زیادی برخوردار است؛ درواقع همه رنگ های ترافیکی باید حالت شب تاب داشته باشند تا با نور چراغ خودروها مشخص شوند. البته که در طول روز نیز نباید نور خورشید را منعکس کنند و مانع از دید مناسب راننده شوند.این ویژگی باعث می شود که رانندگان در همه ساعات شبانه روز و در همه روزهای سال در هر شرایط آب و هوایی بتوانند حدود جاده را تشخیص داده و به راحتی به مسیر خود ادامه دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>