اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ خودرو

ممکن است شما جزو آن دسته از افرادی باشید که اصلاً محافظت از رنگ خودرو برایتان مهم نباشد. شاید هم مدتهاست که اتومبیل شما را خاک فرا گرفته است و به یاد ندارید که ماشین شما از ابتدا چه رنگی بوده است. ممکن است شما دوست داشته باشید که آخر هفته ها اتومبیل خود را از جاده خارج کنید و اصلا برایتان مهم نباشد که انبوهی از گل ولای روی سطح ماشین شما نشسته است.

محافظت از رنگ فابریک اتومبیل، نقش مهمی در حفظ ارزش آن دارد. اگر شما به عنوان مالک خودرو، روزی تصمیم به فروش اتومبیل خود بگیرید، مطمئن باشید که رنگ ماشین نخستین چیزی که به چشم خریدار می آید. بنابراین، حفظ ظاهر اولیه ماشین و مراقبت از رنگ آن، ارزش خودروی شما را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

دقیقا به همان میزان که خط و خش ها و فرورفتگی ها می توانند در پایین آوردن قیمت خودروی شما موثر باشند. علاوه بر این، حفظ رنگ خودرو می تواند از بروز مشکلات ساختاری پیشگیری نماید. در واقع رنگ ماشین همراه با ایجاد جلوه ای جذاب برای نمای خارجی خودرو، برای جلوگیری از مشکلات ساختاری نیز طراحی شده است.

اکثر بدنه های اتومبیل از فولاد ساخته شده اند که به تدریج فرسوده و مستهلک می شوند. به خصوص اگر به درستی از آن ها مراقبت نشود. یک رنگ خوب و مناسب به استحکام بدنه خودرو کمک کرده و به ایمنی شما هنگام رانندگی در جاده کمک می کند. وقتی رنگ قسمتی از سطح ماشین آسیب می بیند، می تواند باعث خوردگی و زنگ زدگی آن قسمت شود.

با گسترش این زنگ زدگی، بدنه از بین رفته و یکپارچگی ساختاری وسیله نقلیه به خطر می افتد. ترمیم خراش ها و زهکشی ها در اسرع وقت، از این فاجعه جلوگیری می کند و دوام خودروی شما را تضمین می نماید. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و اگر بدنه ماشین آسیبی ببیند به این راحتی ها تعمیر نمی شود. از این رو بسیار مهم است که از رنگ خودروی خود محافظت کنید تا خودروی شما برای مدت طولانی تری تمیز، تازه و نو به نظر برسد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>