اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ ساختمانی

یک تفاوت رنگ صنعتی و رنگ ساختمانی، تفاوت در نحوه خرید آن هاست. در هر سفارش خرید، رنگ های صنعتی در مقیاس وسیعی خریداری و استفاده می شوند. چراکه معمولا کارخانه های تولیدکننده محصولات صنعتی خریدار این محصولات هستند.درحالی که، رنگ های ساختمانی بسته به نوع هدف و خریدار در مقادیر کم خریداری می شوند.

درواقع نقاشان ساختمانی معمولا استفاده از رنگ های تازه را ترجیح داده و علاقه ای به خرید عمده رنگ و نگهداری از آن ندارد.از لحاظ آماری هم می توان محصولات رنگی صنعتی و ساختمانی را بر اساس حجم و قیمت مقایسه کرد. بر اساس آمارهای جهانی، رنگ های ساختمانی مقدار 56 درصد از کل حجم تولید و 44 درصد از ارزش جهانی محصولات رنگی را تشکیل می دهند که بیش از هر نوع پوشش صنعتی دیگر است.

نقاشان مسکونی، خدمات نقاشی و رنگ آمیزی در منزل را ارائه می دهند. درواقع این نقاشان از رنگ های ساختمانی برای رنگ آمیزی نمای بیرونی خانه و همچنین فضای داخلی آن استفاده می کنند. معمولا برای پروژه های رنگی مسکونی در مقایسه با پروژه های تجاری به زمان کم تر و نقاشان کم تری نیاز است.

همچنین وسایلی مانند کابینت ها، سطوح و تزئینات در خانه ها وجود دارند که نقاشان مسکونی می توانند آن ها را نقاشی کنند. نقاشی صنعتی شامل استفاده از یک لایه رنگ در ساختمان های اداری، آپارتمان ها، تأسیسات تولیدی، مدارس و بیمارستان ها است.

پیمانکاران نقاشی صنعتی بر روی پروژه هایی در اندازه های مختلف تمرکز می کنند. پروژه های بزرگ تر برای انجام کار و تمام شدن در مهلت مقرر، به خدمه بیشتر، تجهیزات پیچیده تر و احتمالا شیفت های کاری متفاوت نیاز دارند.به همین دلیل امروزه فرایند رنگ آمیزی با رنگ های صنعتی با استفاده از ربات های مخصوص انجام می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>