اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کیلر

کیلر رنگ خودرو یک محصول مصنوعی است که برای محافظت از سطح اتومبیل و درخشش آینه مانند آن طراحی شده است. در واقع، کیلر کردن اتومبیل نوعی ترمیم رنگ برای از بین بردن خط و خش و رنگ رو رفتگی ماشین محسوب می شود.

ممکن است علاوه بر کیلر رنگ خودرو، کلمات دیگری مانند پولیش و واکس نیز به گوش شما رسیده باشد؛ در واقع، تمام این مواد می توانند به شیوه های گوناگون روی سطح اتومبیل شما قرار گرفته و در کنار محافظت از آن، یک درخشش عالی ایجاد نمایند.

کیلر های مدرن نشان دهنده پیشرفت های شگفت انگیزی در شیمی سطح هستند و معمولاً شامل پلیمرهای اختصاصی هستند که نسبت به انواع قدیمی عملکرد بالاتری دارند. از آنجا که این کیلرها به طور شیمیایی ساخته شده اند تا به سطح متصل شوند، ماندگاری آن ها بسیار بیشتر از کیلرهای سنتی است و در برابر باران های اسیدی و اشعه ماورای بنفش خورشید مقاومت بالاتری از خود نشان می دهند.

فرایند کیلر زدن که برای ترمیم رنگ و پوشرنگ بدنه خودرو از آن استفاده می شود، درخشش و جلوه ای آینه مانند به بدنه اتومبیل شما می دهد و قسمت آسیب دیده خودرو را مانند روز اول نو و تازه می کند. باید بدانید که این فرایند مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد و فقط افراد کارآزموده قادر به انجام آن به نحو احسن هستند.

کیلر رنگ خودرو معمولاً در دو نوع اسپری و صنعتی یافت است. کیلرهای اسپری نسبت به نوع صنعتی از مقاومت پایین تری برخوردارند و معمولاً پس از چند بار شستشو از بین می روند. اما کیلرهای صنعتی ماندگاری بالاتری دارند و در مقابل شستشو و مواد شیمیایی مقاومت بالاتری از خود نشان می دهند.

تفاوت بین کیلر، واکس و پولیش بدنه

بسیاری از افراد بین کیلر، واکس و پولیش بدنه تفاوتی قائل نمی شوند و آن ها را با هم یکی می دانند. در صورتی که همانطور که پیش از این هم گفته شد، کیلر زنی برخلاف واکس و پولیش، یک فرآیند کاملا پیچیده است و حتماً باید توسط افراد متخصص و کارآزموده انجام شود. هنگام واکس ماشین، یک لایه محافظ روی رنگ خودرو ایجاد می کنند.

این لایه محافظ علاوه بر افزایش درخشندگی سطح، از فرسایش رنگ خودرو در برابر نور خورشید و اشعه ماورابنفش نیز جلوگیری می کند. این ماده که به دو صورت مایع و چسبی موجود است، خوردگی ماشین را به تاخیر انداخته و باعث می شود که خودروی شما مدت زمان بیشتری تازه، نو و تمیز به نظر برسد.

پولیش نیز به عنوان یک لایه بردار عمل می کند. ترکیبات پولیش به گونه ای است که باعث انحلال جزئی رنگ فابریک ماشین می شود و از طریق نرم شدن رنگ اصلی خودرو و با کمک سایش، رنگ نرم شده به درون خراش های ایجاد شده بر روی سطوح آسیب دیده ماشین منتقل شده و تا حدودی رنگ و جلای اولیه را به سطح اتومبیل باز می گرداند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>