اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پرایمر


سطوح چوبی

قبل از رنگ آمیزی سطوح چوبی، آن را کاملاً سنباده بکشید تا اضافه های چوب و الیاف مزاحم از بین بروند. این کار باعث چسبندگی بهتر پرایمر روی سطح می شود. گرد و غبار را پاک کرده و مدت کوتاهی پس از آماده سازی سطح، از یک لاتکس اکریلیک با کیفیت یا یک پرایمر چوب خارجی با پایه روغن استفاده کنید.

سطوح آهنی

ابتدا هرگونه زنگ زدگی را سمباده بکشید. آبکشی نمایید و صبر کنید تا کاملا خشک شود. سپس دو لایه از پرایمر های مهار کننده خوردگی با پایه روغن یا لاتکس اکریلیک را استفاده کنید.ابتدا هر گونه اکسید پودری سفید را با استفاده از پد تمیز کننده یا مواد ساینده غیرفلزی حذف کنید. سپس یک پرایمر رنگ فلزی که از خوردگی جلوگیری می کند را به تمام قسمت های برهنه فلز بزنید.

سطوح سنگی

در سطوح سنگی جدید و سطوح متخلخل قدیمی، از آب بندی یا پرایمر لاتکس استفاده کنید. در سطوحی که قبلا رنگ آمیزی شده اند، باید فقط قسمت های از بین رفته پرایمر زده شود.بیشتر پرایمرهای داخلی برای کاربردهای خاص طراحی شده اند. این پرایمرها در فرمولاسیون های لاتکس و روغن تولید می شوند. البته باید گفت که استفاده از محصولات لاتکس، برای فضای داخلی ترجیح داده می شود. زیرا این مواد بوی کمتری دارند که این خاصیت، یک مزیت برای کار در خانه به حساب می آید.

سطوح گچی

پرایمرهای لاتکس برای دیوار های گچی بهترین هستند. از این مواد به عنوان آستر هم یاد می شود. اما در واقع به عنوان یک لایه محافظ روی دیوارهای خشک عمل می کنند تا به سطوح بالاتر رنگ اجازه چسباندن بدهند. رعایت کردن تمامی این قوانین و پیشبرد مرحله به مرحله آن، منجر به ایجاد یک سطح یکنواخت و هموار می شود.

پرایمر های پیشگیری از ایجاد لکه

این پرایمرها از ایجاد لکه هایی مثل گرد و خاک، جوهر، مداد رنگی، دود، روغن، کپک و لکه های آب جلوگیری می کنند. در اینجا نیز، هم محصولات لاتکس و هم محصولات پایه روغن به کار می آیند. اما برای جلوگیری از ایجاد لکه های آب، بهتر است از پرایمر پایه روغن استفاده شود.

پرایمرهای اتصال

این نوع پرایمر برای سطوح نرم و صافی مانند شیشه، کاشی، سرامیک و ورقه های مصنوعی طراحی شده اند. برای حصول نتیجه بهتر، ابتدا سطح را با کاغذ سنباده ریز صاف کنید تا چسبندگی مراحل بعدی راحت تر صورت گیرد.

پرایمر های ضد آب

از این نوع پرایمر، در حمام، آشپزخانه و اتاق های دیگری که احتمال نشت آب در آن ها وجود دارد استفاده می شود. عملکرد این پرایمر بدین صورت است که، مانع از رسیدن رطوبت به قسمت های خارجی سطح می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>