اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کفپوش

بهتر است بدانید در ساختار این نوع کفپوش ها از یک نوع عامل شیمیایی آلی استفاده شده که الکتریسیته ساکن را از سطح به منابع تخلیه الکتریسیته ساکن منتقل می کند. کیفیت این محصول در دراز مدت ثابت باقی می ماند، زیرا در ساختار آن از رقیق کننده و حلال غیر واکنش گرا استفاده نشده است. این نوع کفپوش ها بر پایه هاردنر پلی آمینی و رزین اپوکسی تولید شده اند.

یکی از ویژگی های مهم و بارز کفپوش آنتی استاتیک کانداکتیو، مقاومت مکانیکی، حرارتی و شیمیایی مطلوب آن است. از این کفپوش ها به راحتی می توان در سطوحی که هدایت الکتریسیته ساکن در آن ها حائز اهمیت است، بدون دغدغه استفاده کرد.

کفپوش های آنتی استاتیک از کاربری های بسیاری برخوردار هستند، به گونه ای که می توان از این محصول در اتاق های تجهیزات الکترونیک، محیط های آزمایشگاهی و اندازه گیری دقیق، اتاق های عمل و ریکاوری بیمارستان ها، اتاق های تجهیزات برق و صنایع نظامی، اتاق های سرور کامپیوتر، انبارهای مواد اشتعال زا و اتاق های اختلاط رنگ استفاده کرد.

بهتر است بدانید کفپوش اپوکسی کانداکتیو از ویژگی ها و مزیت های خاصی برخوردار است. این نوع کفپوش ها از مقاومت شیمیایی عالی برخوردار هستند. همچنین این محصول به نوعی یک پوشش محافظت از الکتریسیته ساکن کف به شمار می آید.

از دیگر ویژگی های این کفپوش ها می توان به سهولت در تعمیرات و اشکال زدایی آن ها اشاره کرد. این کفپوش ها را به راحتی می توان شست و شو داد. همچنین کفپوش آنتی استاتیک کانداکتیو کاملا بی خطر و بدون لغزش است. این کفپوش ها امکان تجمع گرد و غبار را به طور قابل توجهی کاهش می دهند. مقاومت مکانیکی بالا و مقاومت در برابر سایش و خش از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می آید.

بهتر است بدانید به کفپوش های ESD کفپوش کنترل کننده بار استاتیک نیز گفته می شود. بار استاتیک احتمال وقوع تخلیه الکترواستاتیک را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. لازم به ذکر است که حرکت افراد و اشیا در هر محیطی باعث ایجاد بار استاتیک بر روی سطح خواهد شد.

کفپوش های ESD به طور چشمگیری از وقوع شوک ناشی از تخلیه بار الکتریسته ساکن در محیط های حساس جلوگیری می کنند. این نوع کفپوش دارای انواع مختلف موم ESD، موکت و فرش ESD، کفپوش کانداکتیو، کفپوش آنتی استاتیک، کفپوش رزینی و کفپوش های تایلی وینیل است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>