اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کفپوش

کفپوش کانداکتیو و کفپوش آنتی استاتیک هر دو به منظور جلوگیری از ایجاد شوک ناشی از تخلیه بار استاتیک تولید و به بازار عرضه می شوند. این دو نوع کفپوش هر دو در رده کفپوش های ESD قرار دارند. در کفپوش آنتی استاتیک با استفاده از شبکه بندی مسی بار الکتریسیته ساکن بر روی سطح کفپوش پراکنده می شود.

لازم به ذکر است که این نوع کفپوش ها به خودی خود الکتریسیته ساکن ایجاد نمی کنند. در مقابل کفپوش های کانداکتیو به طور کلی باعث از بین رفتن بار می شوند، زیرا علاوه بر اینکه بار الکتریسیته ساکن را بر روی سطح ایجاد نمی کنند آن را به چاه ارت نیز هدایت می کنند.

انتخاب کفپوش های کانداکتیو رزینی بهترین گزینه برای مکان هایی است که دستگاه های الکتریکی موجود در آن ها حساسیت بالایی دارند. اگر در محیط کاری مورد نظر تنها تخلیه بار الکتریکی و پراکندگی بار استاتیک نیاز باشد، بهتر است از کفپوش آنتی استاتیک استفاده کنید.

یکی از مزیت ها و ویژگی های مهم و بر جسته کفپوش آنتی استاتیک کانداکتیو مقاومت بالای الکتریکی آن است. این نوع کفپوش ها قادرند بار الکترواستاتیکی به وجود آمده در فضا را به کمترین مقدار ممکن برسانند. مقاومت الکتریکی کفپوش های آنتی استاتیک کانداکتیو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهتر است بدانید سطوح باردار شده ممکن است مشکلات متعددی را به دنبال داشته باشند، به گونه ای که این سطوح باعث اختلال در شبکه های الکترونیکی، رادیو و تلویزیون می شوند.یکی از خطراتی که سطوح باردار شده می توانند در فضا داشته باشند، مشکلات تولید و شکل دهی است. همچنین این سطوح به دلیل تخلیه بار الکتریکی تخریب وسایل الکترونیکی را به دنبال دارند.

از دیگر نتایج منفی که سطوح باردار شده به دنبال دارند افزایش خطر آتش گیری یا انفجار است. از دیگر مشکلات به وجود آمده در فضا توسط سطوح باردار شده می توان به عملکرد و جلوه ناشی از آلودگی گرد و غبار در محصول نهایی اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>