اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گروت

گروت اپوکسی به صورت سه جزئی و فرموله شده تهیه، تولید و عرضه می شود. گروت اپوکسی سه جزئی اصلی ترین حالت تهیه این نوع ملات می باشد و پس از ترکیب اجزا، آماده مصرف خواهد شد. گروت اپوکسی بتن یکی از انواع گروت اپوکسی می باشد که در پایه خود، بتن نیز دارد. در واقع در این نوع گروت، اپوکسی به عنوان حلال استفاده می شود.

حضور همزمان بتن و اپوکسی، سبب بالا رفتن چگالی و وزن مخصوص گروت می شود. گروت تهیه شده از این اجزا قادر است تا چندین برابر تنش را تحمل کند و نسبت به گروت سیمانی که به طور معمول مورد استفاده قرار می گیرد از کیفیت و مقاومت بسیار بالاتری برخوردار است. ساخت این گروت به راحتی و تنها با ترکیب اجزا با کیفیت خریداری شده از آریو رنگ دماوند امکان پذیر می باشد.

این ماده که از اختلاط رزین اپوکسی و هاردنر آرومیت شده با نوع ویژه ای از سنگدانه های پر مقاومت به دست می آید پس از اختلاط کامل 3 جزء، مخلوط حالت فیزیکی سیال غلیظ خود متراکم و خودتراز پیدا می کند که پس از سخت شدن به جامدی پر مقاومت تبدیل می گردد.

واکنش اجزاء سازنده گروت اپوکسی از نوع گرمازاست و هوای گرم باعث تسریع زمان گیرش و حصول مقاومت شده و هوای سرد زمان گیرش و روند حصول مقاومت را به تأخیر می اندازد. بهترین دما برای اجرای گروت اپوکسی بین 5+ الی 25+ درجه سانتیگراد است. سیستم طراحی این ماده به فرمی است که پس از اختلاط کامل 3 جزء حدود 20 دقیقه زمان برای اجرا وجود دارد و بعد از آن فرآیند ژل شدن و روند حصول مقاومت آغاز می گردد.

کاربرد گروت های سه جزئی در طراحی و بازسازی

فرمولاسیون این مصالح به گونه ای است که پس از اختلاط با آب ملاتی بدون جمع شدگی و انقباض حاصل می آید و برای مواردی مانند بسترسازی، گروت ریزی، نصب میل گرد و پر کردن حفره ها به کار می رود.
همچنان در تنظیم ارتفاع بیس پلیت و صفحه پای ستون ها و پایه ها و ترمیم و تعمیرات سازه های بتنی کاربرد دارند.موارد مصرف کلی:

  • اجرای صفحه ستون ها
  • ترمیم سطوح دچار کرمو شدگی تمامی سازه ها و بخش های بتنی
  • ترمیم صدمات وارده بر کانال ها و سازه های آبگیر
  •  ترمیم شکستگی و پریدگی لبه ها
  • تعمیرات عرشه بتنی پل ها
  •  اصلاح و تسطیح ناهمواری های قالب بندی
  •  اتصال قطعات بتنی سخت شده به یکدیگر
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>