اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گروت

مقاومت بسیار بالا, دوام و عمر طولانی از شاخص های گروت اپوکسی سه جزئی می باشد. اما ویژگی های منحصر به فرد دیگری دارد به عنوان مثال فیلر در گروت اپوکسی سه جزئی می تواند رنگ آن را تغییر دهد.

ویژگی بسیار مهم دیگر این است که در برابر ضربات وارده بسیار مقاوم است هرگز ترک نمی خورد و عمر طولانی دارد.گروت ریزی در کارخانجات و ماشین آلات موتوری، گروت ریزی در ژنراتورها، گروت ریزی در پمپ ها، گروت ریزی ریل جرثقیل ها و گروت ریزی در سیستمهای انبارهای بلند از کاربرد آن در صنایع می باشد.

روش مصرف

دو جزء A و B را به مدت 1 دقیقه توسط همزن برقی با سرعت حداکثر 400 دور در دقیقه مخلوط کنید. سپس جزء C را به آرامی در مدت زمان یک دقیقه به مخلوط A و B اضافه کنید و عملیات اختلاط را تا دو دقیقه دیگر ادامه دهید.عملیات گروت ریزی باید بلافاصله پس از اختلاط کامل در مدت زمان کمتر از 15 دقیقه صورت گیرد.برای اجرای گروت به طور پیوسته و از ارتفاع مناسب اقدام کنید.محل اجرای گروت باید به گونه ای باشد که امکان خروج هوا به بیرون از مقطع تحت گروت ریزی وجود داشته باشد.

آماده سازی

برای آماده سازی سطوح مقاطع بتنی پیش از گروت ریزی باید حداقل به مدت 28 روز عمل آوری شده باشند.
رطوبت موجود در بتن کمتر از 6 درصد باشد.تمامی مقاطع فلزی باید مطابق با استاندارد ISO8504 پیش از اجرای گروت آماده سازی شوند و چربی سطوح به روش حلال شویی مطابق استاندارد SSPC_SP1 پاک گردد.

سطوح می بایست آن را از هرگونه چربی، روغن رنگ، ذرات سست و مواد اضافی و تمیز و خشک باشد، ذرات سست باید با روش های مکانیکی نابود گردند و زبر نمودن مقاطع تحت اجرا منجر به افزایش و بهبود چسبندگی می گردد. در دمای کمتر از 5 درجه سانتیگراد و رطوبت بیش از 75 درصد نباید آماده سازی سطوح انجام گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>