اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرایمر

این محصول پرایمر بتن اپوکسی یک آستر درزگیر دوجزیی بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمین می باشد. پرایمر بتن اپوکسی چسبندگی بسیار خوب به سطوح مختلف از جمله سطوح بتنی و سیمانی داشته و از قابلیت نفوذ فوق العاده به منافذ و عمق سطوح برخوردار است.

مقاومت آبی، شیمیایی و حلالی مطلوب از مشخصه های این پرایمر می باشد. این محصول بمنظور تثبت، استحکام و اشباع سازی سطوح زیر کار و نیز ارتقاء چسبندگی لایه های بعدی به سطح زیرکار علی الخصوص در سطوح بتنی و سیمانی بخدمت گرفته می شود.

خواص و ویژگی های محصول پرایمر بتن اپوکسی

  • چسبندگی بسیار خوب
  • نفوذ پذیری عالی
  • سرعت خشک شدن مناسب
  • سازگار با اغلب زیرآیند ها و سطوح
  • مقاومت آبی و شیمایی خوب

کاربرد پرایمر بتن اپوکسی

این محصول به عنوان بخشی از یک سیستم پوششی برای کفپوش نمودن سطوح در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اجرای آن بر روی سطوح بتنی و سیمانی بخشی از فرآیند آماده سازی برای اعمال کفپوش می باشد.سطح زیرکار باید به طور ساختاری سالم و عاری از حوضچه های آبی و آلودگی های پیوندی باشد.

روش آماده سازی و تمیزکاری سطح

سطح باید تمیز، خشک، سالم و شرایط لازم در رسیدن به چسبندگی کافی را داشته باشد. کلیه آلودگی ها از قبیل روغن، گردوخاک، گریس، زنگ های سست در سطوح فلزی، عامل های جداکننده سطح، ترکیبات سخت کننده بتن، نمکها، شوره زدگی ها و دیگر مواد خارجی بمنظور اطمینان از چسبندگی باید برداشته شود.ذرات سست، مواد زائد و گرد وخاک قبل از اعمال پوشش باید توسط باد گیری و یا وکیوم برداشته شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>