اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتونه

بتونه اپوکسی یک بتونه دوجزیی مستحکم بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمین می باشد. بتونه اپوکسی دارای جامد بالا بوده و بمنظور ترمیم و پرکردن حفرات، درزو شکاف و خرابی های سطحی بکار می رود.

همچنین از آن برای یکنواختی و تسطیح سطوح در فرآیند رنگ آمیزی و یا اجرای روکش استفاده می کنند. این محصول خواص مکانیکی بسیار خوب بهمراه خواص مقاومتی مطلوب داشته و به راحتی قابل اعمال و کاربرد است. هنگام استفاده از بتونه می توان توسط پرکننده ها و یا افزودنی های رئولوژیکی غلظت و جریان پذیری آن را کنترل نمود.

خواص و ویژگی های محصول بتونه اپوکسی

  • چسبندگی بسیار خوب
  • پرکنندگی عالی
  • مقاوم به رطوبت
  • راحتی استفاده و کاربرد
  • عدم وجود حلال و آلودگی محیط زیست
  • قابلیت استفاده در سطوح افقی و عمودی
  • سرعت خشک شدن مناسب

کاربرد بتونه اپوکسی

این محصول به عنوان بخشی از یک سیستم پوششی برای ایجاد روکش در کف ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، پارکینگ ها، واحد های صنعتی و یا عملیات تسطیح سطوح در صنایع مختلف بکار می رود.
در بخش بتن یا موارد ساختمانی، برای پرکردن و تسطیح ترک های مویی، درز و شکاف، حفره های مشکل دار و سوراخ ها می تواند استفاده شود و در بخش سطوح فلزی و یا فولادی، برای تسطیح نواحی جوشکاری، چاله ها، سطوح زبر، سطوح نایکنواخت و درزو شکافها از آن کاربری می شود.

روش آماده سازی و تمیزکاری سطح

سطح باید تمیز، خشک، سالم و شرایط لازم در رسیدن به چسبندگی کافی را داشته باشد. کلیه آلودگی ها از قبیل روغن، گردوخاک، گریس، زنگ های سست در سطوح فلزی، عامل های جداکننده سطح، ترکیبات سخت کننده بتن، نمکها، شوره زدگی ها و دیگر مواد خارجی بمنظور اطمینان از چسبندگی باید برداشته شود.ذرات سست، مواد زائد و گرد وخاک قبل از اعمال بتونه باید توسط باد گیری و یا وکیوم برداشته شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>