اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

محصول رنگ رویه اپوکسی یک رنگ رویه دوجزیی اپوکسی سخت شونده با پلی آمید می باشد. رنگ رویه اپوکسی به عنوان یک پوشش حفاظتی برای استفاده بر روی سطوح فلزی و سایر سطوح به صورت سیستم پوششی و یا اعمال مستقیم بر روی سطح کاربری می شود.

این رنگ خواص فیزیکی-مکانیکی و مقاومت های شیمیایی خوب داشته و برای نگهداری مناسب سطح در برخورد غیرمداوم با رنج وسیعی از مواد شیمیایی از قبیل اسید ها، مواد قلیایی، حلال ها و محلول های نمکی پیشنهاد می شود.پوشش رویه اپوکسی یک فیلم رنگ سخت، سفت و مقاوم سایشی با ظاهری براق ایجاد کرده و از آن به عنوان بخشی از سیستم کامل پوششی با کیفیت و کارایی بالا استفاده می کنند.

ویژگی های رنگ رویه اپوکسی

  • چسبندگی عالی
  •  مقاومت آبی و رطوبتی بسیار خوب 
  • راحتی کاربرد با اسپری
  • مقاومت مناسب به ریزش و پاشش غیرمداوم مواد شیمیایی
  • دوام عالی
  • تدارک فیلم رنگ مقاوم سایشی، سخت و سفت

رنگ اپوکسیکاربرد رنگ رویه اپوکسی

از این محصول در رنگ آمیزی سطوح فلزی و غیر فلزی به عنوان رنگ رویه در یک سیستم پوششی کامل و یا پوشش تک لایه استفاده می شود.مصرف گسترده آن در بخش سازه های جدید، موارد تعمیراتی و نیز اعمال مستقیم بر روی سطح فلزات می باشد.

با توجه به خواص شیمیایی و ساختاری این محصول، از آن در صنایع نفت و گاز، صنایع پتروشیمی و پالایشگاه، کارخانجات شیمیایی، پست های برق، صنایع خمیر و کاغذ، نیروگاه، صنایع غذایی و دارویی، آب و فاضلاب، صنایع دریایی و … استفاده می شود.به طور عمومی رنگهای اپوکسی و از جمله رنگ رویه اپوکسی پلی آمید در محیط بیرونی گچی شده و یا رنگ پریده می شوند که این پدیده ها بر روی عملکرد حفاظتی رنگ تأثیر ندارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>