اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

نگهداری و به اصطلاح انبار کردن پرایمر زینک فسفات اپوکسی نیز مانند دیگر پرایمرها از قبیل زینک اتیل سیلیکات نیازمند شرایط خاصی است که لازم است همگی رعایت شوند. قبل از هر چیز باید این نکته را یادآور شویم که مدت ماندگاری آن ها با حفظ ساختار اولیه تا 12 ماه می باشد که این شرایط تنها در محیط های داخلی و به غیر از فضای آزاد می باشد.

البته اگر محفظه ی رنگ باز شود با عبور اولین جریان هوا و برخورد با زینک فسفات اپوکسی قطعاً از این زمان مذکور کمتر خواهد بود. لذا متغیر اساسی که بیش از همه روی ماندگاری این محلول ها تأثیر می گذارد دما است، هرچقدر دمای مساعدتری را اطراف محلول برقرار کنیم طبیعتاً مدت نگهداری آن ها بیشتر خواهد شد.

بهتر است در ظروف اصلی خود نگهداری شوند تا اینکه بخواهید هر دو جزء را در ظرف دیگر خالی کنید. اما اگر نمی توانید یک دمای مطلوب 20 تا 25 درجه ی سانتیگراد را برای زینک فسفات اپوکسی فراهم کنید باز هم آن ها خود را تا حدی با شرایط محیط وفق می دهند و می توانند در دامنه ی دمایی 5 تا 40 درجه ی سانتیگراد نیز به صورت پایدار و بدون تغییر ماهیت باقی بمانند.

تجهیزات مورد نیاز برای اعمال زینک فسفات اپوکسی

تجهیزاتی که در ادامه معرفی می شوند شامل نوع قطعه و تنظیمات مرتبط با آن است، به همین منظور در صورت بکارگیری از آن ها طبق المان هایی که ذکر خواهند شد، می توانید بهترین و ایده آل ترین پوشش دهی زینک فسفات اپوکسی را داشته باشید. در مورد اسپری های بدون هوا لازم است که فشار دستگاه و ابعاد نوک و دهانه ی آن را روی مقادیر استاندارد تنظیم کنید.

در این دستگاه نسبت پمپ بهتر است روی 1:28 و یا بالاتر و همچنین دهانه ی آن نیز روی دامنه ی 0٫457 تا 0٫660 میلیمتر تنظیم شوند. اما در مورد اسپری های معمولی این مقادیر قدری متفاوت است به طوریکه ابعاد نازل یا دهانه در این دستگاه ها اغلب برابر 1٫8 تا 2 میلیمتر می باشد.

فارغ از اینها برای دستیابی به یک نتیجه مطلوب و همچنین کارکرد آسان با اسپری بهتر است فشار 3 تا 4 اتمسفر را برای اعمال زینک فسفات اپوکسی در نظر بگیریم. اگر استفاده از رولرها یا غلتک ها را ترجیح می دهید شاید هدر رفت کمتری را شاهد باشید اما نکته ی قابل تأمل سرعت کار است که برای اسپری ها بسیار بالا و در مقابل برای غلتک ها قدری پایین تر است. با این اوصاف این نوع پروژه است که تجهیزات مورد استفاده را برای اعمال زینک فسفات اپوکسی انتخاب می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>