اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

زینک فسفات اپوکسی یک نوع پرایمر همراه با ترکیبات پلی آمین است که در بسیاری از مصارف دریایی و صنعتی بکار گرفته می شوند. فرمولاسیون آن به گونه ای است تا حداکثر کارایی را در مناطق پر تنش مذکور داشته باشند لذا همواره باید کلیه دستورالعمل ها، اقدامات احتیاطی، برنامه ها و همچنین شرایط و محدودیت ها را لحاظ کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را در پایان کسب کنیم.

زینک فسفات اپوکسی ها کاربردهای فراوانی بالاخص روی فلزات دارند زیرا در ماهیت آن ها از زینک که تنها عامل ضد خوردگی و زنگ زدگی می باشد استفاده شده است و می توانند یک دافعه ی کلی میان سطح بستر فلز و عوامل محیطی خارجی ایجاد کنند.

البته اگر شرایط محیط بسیار پر تنش و به نوعی از کنترل خارج باشند فقط پوشش های زینک به مرور خورده می شوند که پس از پایان لازم است که سطوح را مجدداً رنگ آمیزی کنیم. سازه های فولادی، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، سطح خارجی و داخلی مخازن فلزی همگی از کاندیداهای رایج برای اعمال زینک فسفات اپوکسی هستند.

سکوهای دریایی که بخشی از آن ها داخل آب و بخشی خارج از آب است همگی در شرایط فوق العاده پر ریسکی قرار دارند که نباید اجازه ی زنگ زدگی بدنه آن ها را در طولانی مدت بدهیم، که تنها عامل بازدارنده پرایمرهای زینک فسفات اپوکسی می باشند. عرشه ی کشتی ها که غالباً از جنس ورق های فلزی هستند و همچنین بخشی از بدنه ی قایق های تندرو و دیگر ساختارهای مرتبط همگی توسط این نوع پرایمر رنگ آمیزی می شوند.

از آستر زینک فسفات اپوکسی به عنوان بخشی از سیستم پوششی در رنگ آمیزی سطوح فلزی در صنایع مختلف کاربری می شود. از آن برای پوشش سازه های فلزی، اسکله، سازه های دریایی، سطوح بیرونی تانکر های ذخیره، وسایل حمل و نقل، تجهیزات و سازه های صنعتی، ماشین آلات صنعتی، پلها، پمپ و اتصالات، خطوط لوله های انتقال، سوله و … اسفاده می شود.

که در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، پالایشگاه، نیروگاه، صنایع غذایی و دارویی، صنایع شیمیایی، آب و فاضلاب، صنایع دریایی و … قابل کاربرد می باشد. همچنین به عنوان یک آستر و یا پوشش میانی ضد خوردگی برای حفاظت از سطوح آهنی و فولادی موقعی که پوشش مجدد و یا زمان های حمل و نقل طولانی مدت مورد درخواست می باشد، استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>