اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلکید

آستر آلکیدی زینک فسفات سریع خشک یک آستر محافظ بر پایه رزین آلکید متوسط روغن و پیگمنت ضد خوردگی فسفات روی می باشد. آستر آلکیدی زینک فسفات سریع خشک برای استفاده در محیط های صنعتی سبک، نیمه صنعتی و معمولی برای حفاظت سطوح فلزی طراحی شده است.

این آستر با پیگمنت های بازدارنده خوردگی فرموله شده است و موقعیکه بدرستی اعمال گردد حفاظت از خوردگی مدت دار سطوح را تدارک می بیند. این آستر سریع خشک بوده و دارای چسبندگی بسیار خوب، مقاومت جوی خوب و پایداری و دوام طولانی مدت است.

خواص و ویژگی های آستر آلکیدی زینک فسفات سریع خشک

  • سرعت خشک شدن مناسب
  •  چسبندگی خیلی خوب
  • خواص مقاومتی و ضد خوردگی خوب
  • امکان جابه جایی و حمل و نقل سریع قطعه رنگ شده
  •  عاری از سرب و کرومات

کاربرد آستر آلکیدی زینک فسفات سریع خشک

از این آستر برای رنگ آمیزی و حفاظت سازه های فلزی، ماشین آلات صنعتی، ادوات کشاورزی، تأسیسات صنعتی، اسکلت های فلزی، لوازم و ابزار خانگی، سوله و دیگر سطوحی که نیازمند یک آستر مقاوم و محافظ خوردگی است، کاریری می شود. این محصول در دو بخش آستر تعمیراتی و آستر سازه های نو مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ مورد مصرف در ظرف واحد تهیه و بسته بندی شده است. ابزار مورد استفاده قبل از کاربرد باید کاملا توسط حلال توصیه شده شستشو و تمیز گردد. برای مصرف ابتدا با یک همزن مناسب و با دور پایین رنگ را همزده و یکنواخت نمائید.

از عدم وجود هرگونه رسوب در ته ظرف اطمینان حاصل نمایید. در هنگام استفاده از تینر یا رقیق کننده، آن را به آرامی و همراه با هم زدن به رنگ یکنواخت شده اضافه نمایید تا به ویسکوزیته اعمال رنگ برسد. هرگز رنگ را در درجه حرارت و رطوبت نسبی خارج از استاندارد مشخص شده در برگه فنی بکار نبرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>