اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرایمر

محصول واش پرایمر اپوکسی یک آستر پرداخت کننده سطحی دو جزیی بر پایه رزین پلی وینیل بوتیرال می باشد. این آستر به عنوان عامل ارتقاء چسبندگی بر روی سطوحی که پوشش های مرسوم بر روی آنها ضعف و یا عدم چسبندگی دارند، استفاده می شود.

واش پرایمر دارای مشخصه های چسبندگی عالی، خشک شدن سریع، ظاهر مات و سختی بسیار خوب می باشد. از این رنگ به عنوان جزیی از یک سیستم پوششی کاربری می شود و استفاده از آن به عنوان پوشش تک لایه مرسوم نمی باشد.

خواص و ویژگی های واش پرایمر اپوکسی

چسبندگی عالی - سرعت خشک شدن بسیار خوب - مقاومت جوی خوب - خواص فیزیکی و مکانیکی مناسب - ظاهری یکنواخت

کاربرد واش پرایمر اپوکسی

از این محصول برای بهبود و ارتقاء چسبندگی پوششها بر روی سطوح آلومینیومی، گالوانیزه، پرتز، مس و سایر سطوح فلزی (آهنی و غیر آهنی) در صنایع مختلف استفاده می شود.رنگ مورد مصرف در 2 ظرف مجزا تهیه و بسته بندی شده است. در هنگام استفاده طبق نسیت اختلاط ذکر شده در برگه اطلاعات فنی ظروف را با همدیگر و به طور کامل ترکیب نمائید.

ابزار مورد استفاده قبل از کاربرد باید کاملا توسط حلال مناسب شستشو و تمیز گردد. برای مصرف ابتدا جزء اول (جزء A) یا پایه رزینی را با یک همزن مناسب و با دور پایین همزده و یکنواخت نمائید.از عدم وجود هرگونه رسوب در ته ظرف اطمینان حاصل نمایید. سپس کل محتویات جزء دوم (جزء B یا سخت کننده (هاردنر) را به طور کامل با جزء اول (جزء A ترکیب کرده و با همزن تا رسیدن به ترکیب یکنواخت هم بزنید.

در صورت نیاز به استفاده از تینر یا رقیق کننده، آن را بعد از اختلاط دو جزء و به آرامی به مخلوط تهیه شده از جزء اول و دوم (مخلوط A + B) اضافه نمایید تا به ویسکوزیته پاشش برسد. موقعیکه اجزاء رنگ با همدیگر ترکیب شدند، آنها باید در زمان مجاز مصرف پس از اختلاط (POT LIFE) مورد مصرف قرار گیرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>