اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اکرلیک

آستر درزگیر آکریلیک یک آستر درزگیر پایه آب بر پایه رزین اکریلیک می‌باشد. آستر درزگیر آکریلیکی دارای قدرت نفوذ بسیار خوب در سطوح متخلخل و جاذب بوده و سطحی پایدار برای اجرای لایه های بعدی سیستم رنگ آمیزی ایجاد می کند. با توجه به سرعت خشک شدن این محصول، اجرای لایه های بعدی در طول یک روز فراهم می گردد. چسبندگی عالی و استحکام پیوندی بالای این محصول، آن را به عنوان یک پرداخت کننده سطحی ایده آل می سازد.

خواص آستر درزگیر آکریلیک

خواص نفوذ پذیری و درزگیری بسیار خوب - چسبندگی و استحکام چسبندگی بسیار خوب - مقاومت قلیایی مناسب - محلول در آب - بدون بو و سازگار با محیط زیست - خشک شدن سریع - راحتی کاربرد

موارد کاربرد آستر درزگیر آکریلیک

این محصول به عنوان عامل آماده سازی سطح بمنظور استحکام بخشیدن و تثبیت سطح رنگ آمیزی استفاده می شود. از آن در پرداخت و مهیا نمودن سطوح گچی، سطوح سیمانی، سطوح آجری، سطوح گچ و سیمانی، سطوح چوبی، سطوح آزیستی برای دیوار ها و سقف های ساختمان های مسکونی، آپارتمان های مجتمع های تجاری، دفاتر اداری و … استفاده می کنند.

آماده سازی سطوح و سیستم پوششی آستر درزگیر آکریلیک

کلیه سطوح رنگ آمیزی باید سخت و سفت، تمیز، خشک و عاری از هر گونه کثیفی، گردوخاک، روغن، واکس، گریس، کپک، شوره زدگی، رنگ و مواد غیرپیوندی و هرگونه آلودگی باشد. توسط روشهای مناسب و مرتبط آلودگی ها باید قبل از رنگ امیزی زودوده شود.

این عوامل اثرگذار بر چسبندگی و کارایی پوشش خواهد بود. سطوح زبر، خشن و برجسته را به وسیله سنباده مناسب به سطحی صاف و یکنواخت تبدیل نمائید. کلیه ترک ها، درزها، شکاف ها و دیگر نقاط باز که منجر به خرابی کار می‌شود را با مواد مناسب پر نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>