اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اکرلیک

آستر زیرکار آکریلیک یک آستر زیرکار پایه آب بر اساس رزین اکریلیک می‌باشد. آستر زیرکار آکریلیکی یک محصول چند منظوره بوده و برای رنج وسیعی از کاربردهای داخلی و خارجی قابل استفاده می باشد.

این رنگ یک پوشش ابتدایی و پایه برای سیستم رنگ آمیزی قبل از اجرای پوشش های نهایی می باشد که ناهمواری ها و نایکنواختی های سطح را حداقل نموده و باعث یکنواختی، صافی سطح، کاهش قیمت و نیز ارتقاء کیفیت رنگ نهایی می شود. با توجه به سرعت خشک شدن این محصول، اجرای لایه های بعدی در طول یک روز فراهم می گردد. سازگاری و چسبندگی عالی با رنج وسیعی از محصولات پایه آب آن را به عنوان یک پرداخت کننده سطحی ایده آل می سازد.

خواص آستر زیرکار آکریلیک

محلول در آب - بدون بو و سازگار با محیط زیست - خواص درزگیری بسیار خوب - چسبندگی و استحکام چسبندگی بسیار خوب - خشک شدن سریع - راحتی کاربرد - جامد بالا - قدرت پوشش بسیار خوب

این محصول به عنوان عامل آماده سازی سطح بمنظور استحکام بخشیدن و تثبیت سطح رنگ آمیزی استفاده می شود. از آن در پرداخت و مهیا نمودن سطوح گچی، سطوح سیمانی، سطوح آجری، سطوح گچ و سیمانی، سطوح چوبی، سطوح آزبستی برای دیوارها و سقف های ساختمان های مسکونی، آپارتمان ها، مجتمع های تجاری، دفاتر اداری و … استفاده می کنند.

آماده سازی سطوح و سیستم پوششی آستر زیرکار آکریلیک

کلیه سطوح رنگ آمیزی باید سخت و سفت، تمیز، خشک و عاری از هرگونه کثیفی، گردوخاک، روغن، واکس، گریس، کیک، شوره زدگی، رنگ و مواد غیر پیوندی و هرگونه آلودگی باشد. توسط روشهای مناسب و مرتبط آلودگی ها باید قبل از رنگ امیزی زودوده شود.

این عوامل اثرگذار بر چسبندگی و کارایی پوشش خواهد بود. سطوح زیر، خشن و برجسته را به وسیله سنباده مناسب به سطحی صاف و یکنواخت تبدیل نمائید. کلیه ترک ها، درزها، شکاف ها و دیگر نقاط باز که منجر به خرابی کار می‌شود را با یک فیلر مناسب پر نمایید. ناهمواری های سطح را برای رسیدن به یک پروفیل سطحی یکسان بتونه و سنباده نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>