اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سود پرک در شوینده ها و صنایع معدنی:
سود پرک یا همان سدیم هیدروکسید، ماده ای سفید رنگ، جامد با چگالی 2/13 گرم بر سانتی مکتر مکعب است، دمای ذوب آن 1388 درجه سانتی گراد می باشد. این ماده معمولا با خلوص 98 یا 99 درصد در صنایع مختلف به مصرف می رسد.

شیمی2

یکی از مصارف مهم سود پرک در صنعت مواد شوینده است. با توجه به اینکه سورن شیمی تقریبا تمام مواد اولیه مورد نیاز کارخانه های تولیدی مواد شوینده و بهداشتی را فراهم می‌کند و آز آنجا که این ماده نیز مورد استفاده این صنعت نیز می‌باشد این شرکت همچون دیگر مواد اولیه باکیفیت قابل عرضه خود این ماده را نیز با کیفیت عالی در اختیار مشتریان خود قرا می دهد.

سدیم هیدروکسید در صابون سازی در واکنش با چربی، پیه و روغن های گیاهی به صابون تبدیل می شود. همچنین این ماده برای تولید سورفکتانت های آنیونی که یک ماده ضروری و مهم در اغلب محصولات پاک کننده و شوینده می باشد نیز استفاده می گردد.

از دیگر کاربردهای سود پرک استفاده در تولید سفیدکننده ها است. سفیدکننده ها کاربردهای صنعتی و خانگی فراوانی مانند چربی بری و کنترل قارچ و کپک دارند.

سود پرک در صنایع معدنی:
یکی از کاربردهای مهم دیگر هیدروکسید سدیم یا سود کاستیک در صنعت آلومینیوم سازی است که برای حل کردن سنگ معدن بوکسیت که ماده خام و اولیه تولید آلومینیوم است، به کار می رود.

شکل ظاهری ماده:
1-سود پرک (سود سوزآور)، سود پرک به رنگ سفید و بدون بو بوده و به صورت پرک یا پولک به فروش می رسد. به این دلیل به آن سود پرک می گویند که به لحاظ ظاهری پرک است.

2-سدیم هیدروکسید پودری، که داری دانه هایی نسبتا ریز می باشد.

3-سود گرانول، جامد، سفید رنگ و شبیه دانه های کوچک برف است که در تولید آن از دقت و ظرافت بیشتری بهره برده می شود زیرا این ماده معمولا به مصرف صنایع داروسازی و نساجی که دارای کاربردهای حساس تری می باشند، می رسد.

4- سود مایع، در اثر انحلال سدیم هیدروکسید جامد در آب تولید می شود، سود مایع معمولاً با خلوص 50 درصد استفاده می گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>