اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فواید ال آرژنین پایه (L-Arginine Base) چه هستند؟
این ماده علاوه بر ساخت پروتئین، اکسید نیتریک را در خون آزاد می کند. اکسید نیتریک باعث گشاد شدن رگ های خونی می‌شود و در نتیجه به گردش خون کمک کند.

شیمی6

از آنجا که این ماده به عنوان یک گشادکننده عروق، باعث باز شدن(گشاد شدن) رگهای خونی می شود، بسیاری از افراد با استفاده از ال آرژنین خوراکی سعی در درمان بیماری های قلبی عروقی و اختلال در نعوظ دارند.

مطالعات نشان می دهد که ال آرژنین ممکن است باعث کاهش علائم و بهبود کیفیت زندگی در افرادی شود که به نوع خفیف تا شدید بیماری آنژین مبتلا هستند.

برخی تحقیقات نشان داده است که ال آرژنین خوراکی می تواند فشار خون را در افراد سالم و افراد مبتلا به نوعی فشار خون بالا که شریانهای ریه ها و سمت راست قلب را تحت تأثیر قرار می دهد(فشار خون بالا ریوی) را کاهش دهد. همچنین به نظر می رسد که تزریق ال آرژنین فشار خون را در افراد مبتلا به فشار خون بالا کاهش می دهد.

مصرف ال آرژنین خوراکی ممکن است عملکرد جنسی در مردانی که به علل فیزیکی مبتلا به اختلال نعوظ هستند را بهبود بخشد.

همچنین آرژنین نقش مهمی در تقسیم سلولی، ترمیم زخم، از بین بردن آمونیاک از بدن، بهبود عملکرد ایمنی، ترشح هورمون ها، کاهش التهاب دستگاه گوارش در نوزادان نارس، کنترل قند خون در افراد دیابتی، بهبود جریان خون، برطرف کردن اضطراب، درمان سوختگی، بهبود عملکرد کلیه برای افراد مبتلا به نارسایی احتقانی قلب و افزایش عملکرد ورزشی دارد.

عوارض ال آرژنین پایه (L-Arginine Base) چه هستند؟
استفاده از این ماده به صورت خوراکی یا موضعی به طور کلی بی خطر تلقی می شود اما در مواردی استفاده خوراکی از آن ممکن است باعث حالت تهوع، اسهال، درد شکم، نفخ شکم، نقرس، واکنش آلرژیک و التهاب مجاری تنفسی یا بدتر شدن علائم آسم شود.

به دلیل نگرانی از اینکه مکمل خطر مرگ را افزایش می دهد این ماده پس از حمله قلبی توصیه نمی شود. در صورت داشتن تبخال یا تبخال دستگاه تناسلی در مصرف این ماده مراقب باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>