اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خطرات سولوسو (Solvesso) چیست؟
به طور کلی در صورت بلع و یا تنفس دارای سمیت کمی حاد و مزمن است. اگر در معرض این ماده قرار بگیرید و غلظت بخار حاصل از این ماده در هوا زیاد باشد می تواند باعث تحریک چشم و ریه شود و ممکن است باعث سردرد، سرگیجه، خواب آلودگی یا افسردگی CNS شود.

شیمی8

تماس طولانی مدت یا مکرر با این ماده در یک محیط شغلی ممکن است باعث تحریک پوستی شود و در این شرایط، استفاده از دستکش مقاوم در برابر مواد شیمیایی توصیه می شود.

این محصول به عنوان جهش زا یا سرطان زا در نظر گرفته نمی شود، و نگرانی زیادی در مورد اثرات تولید مثلی یا تکاملی آن وجود ندارد. اگر به طور تصادفی بلعیده شود، ممکن است مقدار کمی مایع در هنگام بلع یا استفراغ به داخل ریه ها داخل شود و این مساله ممکن است باعث التهاب شدید ریه و ورم ریه(تجمع مایعات در ریه ها) شود.

این یک فوریت پزشکی است که باید فوراً و به درستی درمان شود. در این شرایط فرد بیمار را وادار به استفراغ نکنید.

اطلاعات زیست محیطی در مورد سولوسو (Solvesso):
این ماده بسرعت در طبیعت تجزیه می‌شود و باعث ایجاد مسمومیت کوتاه مدت در ماهی ها یا موجودات دیگر آبزی نمی‌شود. به دلیل حلالیت کم آن در آب و نوسانات(تمایل به حرکت از آب به هوا) انتظار نمی رود که آب دچار مسمومیت مزمن شود.

با این حال نشت قابل توجهی از این مواد ممکن است باعث اثرات سوء طولانی مدت در محیط آب شود. این ماده یک ترکیب آلی فرار(VOC) است و به سرعت در هوا تخریب می شود. هنگام تولید و استفاده از این ماده اقدامات قابل ملاحظه ای برای جلوگیری از انتشار آن در جو انجام می شود و هرگونه قرار گرفتن آن در معرض محیط را به حداقل می رسانند.

توصیه های ایمنی در هنگام کار با سولوسو (Solvesso):
هنگام استفاده از این محصول، اطمینان حاصل کنید که تهویه کافی وجود دارد. همیشه از دستکش های مقاوم در برابر مواد شیمیایی برای محافظت از دست و پوست خود استفاده کنید و همیشه از محافظ چشم مانند عینک های شیمیایی استفاده کنید.

در جاهایی که مواد شیمیایی مورد استفاده، پردازش یا نگهداری قرار می گیرند، از خوردن، آشامیدن و سیگار کشیدن خودداری کنید.

پس از تماس این ماده با پوست، حتما پوستتان را بشویید. اگر این محصول وارد چشم شما شد، حداقل به مدت 15 دقیقه با آب لوله کشی چشم ها را کاملاً شستشو دهید. در صورت تحریک شدن چشمتان حتما از پزشک کمک بگیرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>