اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پوشش

پوشش منعطف یک رنگ پایه آب تزئینی حفاظتی بر پایه رزین اکریلیک می باشد. پوشش الاستومری دارای انعطاف پذیری خیلی خوب بوده و دارای خواص مقاومتی مناسب شامل مقاومت جوی، مقاومت نوری، مقاومت آبی و قلیایی و نیز چسبندگی عالی می باشد.به واسطه قابلیت ارتجاعی و خواص کششی خیلی خوب این پوشش، امکان انقباض و انبساط بر روی ترک های ریز سطح فراهم شده و از خرابی و شکست فیلم رنگ جلوگیری می شود.

همچنین با توجه به مواد سیلیکونی موجود در فرمولاسیون و ضخامت اعمال شده، یک غشاء مقاوم آبی بر روی سطح کار ایجاد می کند. این پوشش برای سطوحی که پروسه آماده سازی سطح و اعمال آستر را به طور شایسته ای انجام داده باشند یک رویه بادوام تزئینی حفاظتی حاصل می کند.

خواص و جنبه های ویژه پوشش منعطف

خواص ارتجاعی و کشسانی بسیار خوب - محلول در آب - بدون بو و سازگار با محیط زیست - دوام بالا -حفظ رنگ و براقیت مناسب - مقاومت جوی و آبی - مقاومت قلیایی - مقاومت به تاول، پوسته و ترک خوردگی چسبندگی خوب

موارد کاربرد پوشش منعطف

این محصول طراحی شده است برای استفاده و مصارف تزئینی بر روی سطوح بتنی، سیمانی، گچ و سیمانی، آزیستی، بلوک های بتنی و آجری و سایر موارد مرتبط که در کاربردهای مسکونی و تجاری استفاده می شود. همچنین برای رنگ آمیزی سطوح داخلی نیز قابل کاربرد است.

کلیه سطوح رنگ آمیزی باید سخت و سفت، تمیز، خشک و عاری از هرگونه کثیفی، گردوخاک، روغن، واکس، گریس، عوامل پخت، محصولات نفتی، کپک، شوره زدگی، رنگ و مواد غیر پیوندی، محصولات گچی و هرگونه آلودگی باشد. توسط روشهای مناسب و مرتبط آلودگی ها باید قبل از رنگ امیزی زودوده شود. این عوامل اثرگذار بر چسبندگی و کارایی پوشش خواهد بود. میزان قلیایی بودن سطح قبل از رنگ آمیزی باید کنترل گردد.

سطوح زیر، خشن و برجسته را به وسیله سنباده مناسب به سطحی صاف و یکنواخت تبدیل نمائید. کلیه سطوح حاوی قارچ و کپک را ابتدا زدوده و با محلول مناسب تمیز کاری نمائید. در صورت وجود شوره زدگی قابل توجه آن را برداشته و با آستر مناسب پوشش دهید. کلیه ترک ها، درزها، شکاف ها و دیگر نقاط باز که منجر به خرابی کار می شود را با یک فیلر منعطف مناسب پر نمایید. ناهمواری های سطح را برای رسیدن به یک پروفیل سطحی یکسان بتونه و سنباده نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>