اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

رنگ حرارتی صنعتی یکی دیگر از رنگ های صنعتی محسوب می شود، که در صنایعی مانند نیروگاه ها، پتروشیمی و … مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ حرارتی بسیار حساس و پرکاربرد می باشد و به همین دلیل در هنگام استفاده کردن از آن بسیار باید دقت داشته باشید.

این رنگ صنعتی در برابر حرارت مقاومت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل هر زمانی که شما نیاز به رنگ حرارتی داشته باشید می توانید از این رنگ استفاده کنید. این رنگ حرارتی از آنجایی از 200 تا 600 درجه سانتی گراد مقاومت دارد و به همین دلیل بیشتر صنایع از این رنگ استفاده می کنند.

یکی از نکاتی که در مورد رنگ حرارتی صنعتی بسیار مهم می باشد و باید در مورد آن اطلاعات ویژه ای داشته باشید این است که، این رنگ تنها در برابر حرارت های غیر مستقیم مقاومت بسیاری از خود نشان می دهد، ولی در برابر آتش مستقیم بدون شک تخریب می شود.

بنابراین دقت داشته باشید که این رنگ را در برابر آتش مستقیم قرار ندهید.زمانی که در لوله های صنعتی حرارت بسیاری وجود دارد، این رنگ حرارتی به خوبی می تواند از لایه بیرونی محافظت کند، به همین دلیل باید دقت داشته باشید که این رنگ دارای مقاومت زیادی باشد.تاییدیه رنگ حرارتی صنعتی در بیشتر شرکت های صنعتی به ثبت رسیده است و به همین دلیل بسیاری از صنایع از این رنگ برای تجهیزات خود استفاده می کنند.

یکی از مهم ترین استانداردهایی که این رنگ باید داشته باشد تا مورد تایید قرار بگیرد مقاومت آن می باشد که در شرکت های صنعتی این تاییدیه را دریافت نموده است.البته باید بدانید برای اینکه تاییدیه این نوع از رنگ ها را ثبت کنند در آزمایشگاه ها آنها را مورد آزمایش قرار می دهند و بعد آن را تایید می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>