اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

دسته بندی رنگ حرارتی صنعتی بر اساس مقاومت آنها در برابر حرارت می باشد. به طور کلی رنگ حرارتی دارای سه نوع می باشد، یکی از آنها در برابر 250 درجه سانتی گراد از خود مقاومت نشان می دهد، دیگری در برابر 400 درجه سانتی گراد از خود مقاومت نشان می دهد و سومی در برابر 600 درجه سانتی گراد از خود مقاومت نشان می دهد.

از آنجایی که رنگ حرارتی سه نوع دارد، انتخاب شما بستگی به مکانی دارد که می خواهید از این رنگ استفاده کنید، برخی از صنایع حرارت بسیاری در تجهیزاتشان دارند این صنایع باید از رنگ حرارتی مدل سوم که در برابر 600 درجه سانتی گراد از خود مقاومت نشان می دهد استفاده کنند.

ولی برخی دیگر از صنایع حرارت بسیاری در تجهیزاتشان وجود ندارد به همین دلیل باید از نوع اولی یا دوم که در برابر 200 تا 400 درجه سانتی گراد از خود مقاومت نشان می دهد استفاده کنند. به همین دلیل در انتخاب این رنگ حرارتی باید بسیار دقت داشته باشید.رنگ حرارتی صنعتی نسوز می باشد و در برابر حرارت های بالا که به صورت غیر مستقیم است مقاومت بسیاری دارد.

این رنگ به خوبی می تواند خوردگی های روی لوله را از بین ببرد و از آن محافظت کند.از آنجایی که در این رنگ صنعتی از پیگمنت های بالایی استفاده می شود به خوب می تواند در درجه های بالا هم از تجهیزات صنایع محافظت کند. موادی که در تولید این رنگ ها مورد استفاده قرار گرفته قدرت بسیار بالایی دارند و بیشترین ویژگی که دارا می باشند نسوز بودن آنها است.

از رنگ حرارتی به عنوان لایه آخر استفاده می کنند، چرا که هم مقاومت تجهیزات را بالا می برد و هم اینکه زیبایی تجهیزات را با رنگ های متنوعی که دارد زیباتر می کند.در برخی از موارد از این رنگ حرارتی به عنوان آستر استفاده می کنند و بعد از آن لایه نهایی را که سیلیکونی می باشد را روی آن قرار می دهند، در این صورت مقاومت رنگ بسیار بالاتر می رود، از این لایه سیلیکونی بیشتر در صنایعی استفاده می شود که حرارت زیادی در تجهیزات آنها وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>