اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سوله

اعمال رنگ سوله روی سطوح چند بخش را در بر می گیرد و لازم است که پیش از اعمال پوشش نهایی از یکسری پرایمرهای اساسی روی سازه های فولادی استفاده کنیم تا مقاومت لایه های بالاتر بیشتر شود. با توجه به آنکه یک رنگ سوله در بر گیرنده رنگدانه هایی است که در ترکیبات بایندر پراکنده شده اند و مجموع اینها همگی در یک حلال به خصوص حل شده اند. لذا فرمولاسیون های موجود فراتر از این نخواهند بود.

رایج ترین متدهای دسته بندی رنگهای صنعتی غالباً از طریق بایندرها و یا رنگدانه های آن ها صورت می گیرد. پرایمرهای فولادی اغلب بنا به نوع رنگدانه های اصلی که به جهاتی در برابر خوردگی یک مانع یا سد ایجاد می کنند طبقه بندی می شوند.به طور مثال پرایمرهای زینک فسفات اپوکسی و زینک کرومات اپوکسی و دیگر پرایمرهای زینک ریچ، به جهت وجود ترکیبات زینک قابلیت مقاومت در برابر عوامل بیرونی را دارند.

از طرفی می توان هر کدام از این مواد محافظت کننده را در دیگر رزین های رنگی نیز بکار برد که هدف آن ها پوشش دهی سطوح فلزی در درجه اول و از سوی دیگر فراهم کردن یک بستر مناسب برای پذیرش لایه ی پایانی رنگ خواهد بود.دیگر پوشش های رنگ سوله شامل لایه های میانی و نهایی خواهد بود که آن ها هم در دسته های متعدد تقسیم بندی می شوند و شامل رنگ اپوکسی، وینیل ها، و رنگ پلی اورتان خواهند بود.

رنگ صنعتی سوله کاربرد وسیعی دارد که در ادامه به آن ها اشاره شده است ولی در مورد نحوه و شرایط استفاده از آن ها نیز اصول خاصی را به طور جدی باید در نظر گرفت. هنگامی که نور خورشید به طور مستقیم می تابد و شدت آن بیشتر است توصیه می شود از رنگ صنعتی سوله استفاده نشود و البته در مکانی که از آن استفاده می کنیم باید تهویه ی مناسبی فراهم باشد و در هنگام خشک شدن آن نیز باید تهویه ی آن برقرار باشد.

در نظر گرفتن نکات یاد شده می تواند به رنگ آمیزی مطلوب تری منجر شود به همین دلیل همواره تأکید می شود اصول های ذکر شده در نظر گرفته شود. رعایت اصول ایمنی برای استفاده از این رنگ بسیار اهمیت دارد و همچنین بهتر است بدانید این رنگ به شدت اشتعال پذیر بوده به همین دلیل باید به طور جدی از حضور آن ها در کنار آتش جلوگیری شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>