اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرایمر

پرایمرها به طور مستقیم بر روی سطوح فولادی از پیش آماده سازی شده و یا در مواردی به جهت وجود نقایص ترمیم شده، اعمال می شوند. هدف از قرار دادن آن ها زیر پوشش اصلی رنگ سوله مرطوب سازی بستر و برقراری یک سطح چسبندگی عالی برای پوشش های بالاتر خواهد بود.

برای پرایمرهایی که اینگونه روی سطح مورد استفاده قرار می گیرند قطعاً درصد بسیار بالایی از فرآیندهای خوردگی را به تأخیر می اندازند. به طور کلی دو نوع اصلی پرایمر رنگ سوله وجود دارد که عبارتند از:

پرایمرهای اصلاح شده با ترکیبات فلزی آنودیک

این پرایمرها غالباً به گونه ای طراحی شده اند که هنگام قرار گیری روی سطح و خشک شدن کامل عملاً به صورت لایه های فداشونده عمل می کنند و تا زمانی که توان مقاومت در برابر رطوبت را داشته باشند سطح فولاد را از محیط خارج جدا می کنند، به بیان دیگر تا تمام شدن فلز آندی این عملیات حفاظتی را ادامه می دهند.

پرایمرهای متکی بر چسبندگی بالا و بکارگیری از بایندرهای شیمیایی

با بکارگیری از این پرایمرهای رنگ سوله در پایان چسبندگی فوق العاده بالایی به شرطی که سطح کاملاً تمیز شده باشد، ایجاد خواهد کرد و با این نوع عملکرد از هر نوع زنگ زدگی می توان جلوگیری کرد. پرایمرهای اپوکسی دو جزئی معمولی یکی از بهترین ها در پوشش دهی رنگ سوله هستند.

در ماهیت آن ها عناصری وجود دارد که می توانند پروسه ی خوردگی را به طور کامل مختل کنند. به طور مثال زینک فسفات اپوکسی ها جزو این مواد مهار کننده هستند که در دنیای محلول های پیش رنگ مدرن استفاده می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>