اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سوله

پوشش های رنگ سوله برای سازه های فولادی اغلب با اسپری هوا انجام می شود. در این روش محلول های رنگی به ذرات ریزی تبدیل می شوند و سپس با یک ضخامت مشخص روی سطوح قرار می گیرند. این ذرات با پاشش پی در پی یک پیوند بسیار قوی را میان یکدیگر ایجاد می کنند که منجر به تولید یک فیلم یا لایه ی ضخیم می شوند.

در اسپری هوا رنگ با جریان هوای فشرده مخلوط می شود و از این طریق فرآیند اتمیزه ایجاد می شود که در پاشش ذرات رنگی با کیفیت عالی بسیار موثر است. این نکته را همواره به یاد داشته باشید برای آنکه یک نتیجه ی قابل قبولی از اسپری رنگ سوله حاصل شود لازم است که توسط یک اپراتور ماهر کلیه تنظیمات دقیق و ریز مرتبط با فشار هوای دستگاه و همچنین دهانه ی نازل به منظور رسیدن به ضخامت مد نظر رنگ صورت گیرد.

از آنجایی که اسپری رنگ سوله مراحل رنگ آمیزی را آسان تر می کند اما نسبت به غلتک ها و قلم موها هدر رفت بیشتری دارند. به طور کلی در بخش صنعتی اسپری ها جایگاه ویژه ای دارند چرا که در ساخت و ساز اغلب اوقات ترجیح بر این است که برای اعمال رنگ نما از غلتک ها استفاده شود.

در اسپری های بدون هوا، رنگ سوله از طریق برخی عملیات های هیدرولیک فشرده می شود و با رها کردن محلول از یک دهانه ی کوچک و اتمیزه کردن آن، به صورت ذرات ریز روی سطوح قرار می گیرند. شما می توانید با تغییر سایز و ابعاد دهانه اسپری و همچنین اعمال تغییرات جزئی در هیدرولیک اسپری بدون هوا، فرآیند اتمیزاسیون را برای ایجاد ضخامت های کوچک و بزرگ و مقدار رسوب رنگ سوله انجام داد.

البته ممکن است این دستگاه ها و تجهیزات مرتبط با آن قدری گران تر از اسپری های هوا باشند چرا که فشار اعمال شده در آن ها به مراتب بیشتر است. با این حال اسپری هوا از لحاظ آماری کاربرد بیشتری برای عملیات های رنگ آمیزی دارند چرا که آن ها سرعت پیشروی کار را افزایش می دهند.برای دستگاه های اسپری بدون هوا فشار هیدرولیکی به شدت بالا است و در برخی مواقع تا 4000 psi یا 280 بار نیز خواهند رسید اما برای اسپری های هوا حداکثر از 100 psi یا 6٫9 بار بیشتر نمی شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>