اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

رنگ اپوکسی اکریلیک یکی از بهترین و پرطرفدارترین رنگ هایی می باشد که بیشتر مشتریان از آن برای ساختمان خود استفاده می کنند. یکی از مهم ترین علت هایی که رنگ اکریلیک طرفداران بسیاری دارد بی بو بودن آن می باشد.اصلی ترین ماده ای که در رنگ اپوکسی وجود دارد آب است.

استفاده کردن از رنگ اپوکسی بیشتر در ساختمان ها می باشد و افرادی که برای رنگ آمیزی خانه خود عجله دارند، از رنگ اپوکسی اکریلیک استفاده می کنند.همانطوری که گفته شد رنگ اپوکسی اکریلیک نسبت به رنگ های روغنی مزیت های بسیاری دارد که در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم تا آشنایی شما در این مورد بیشتر شود.

خشک شدن پایه رنگ اکریلیک بسیار سریع می باشد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد که در رنگ آمیزی ساختمان خود عجله دارند از این رنگ استفاده می کنند و به راحتی می توانند سه ساعت بعد رنگ آمیزی را شروع کنند.یک دیگر از مزیت های مهم این رنگ این است که دیگر نیازی نیست از تینرهای نفتی و روغنی استفاده کنید، همچنین برای رنگ آمیزی نیازی به نیروهای انسانی زیادی ندارید.

از زمانی که این دسته از رنگ ها تولید شده اند دیگر کمتر کسی از رنگ های روغنی استفاده می کند، چرا که بوی رنگ های روغنی آزار دهنده می باشد و تا چندین روز از بین نمی رود ولی رنگ اپوکسی هیچ بویی ندارد و به همین دلیل بسیاری از افراد از این رنگ استفاده می کنند.

یکی دیگر از مزیت های مهم این نوع از رنگ ها این است که آنها را می توانید بر روی رنگ های دیگری مانند رنگ روغنی، رنگ های پلاستیک و … اجرا کنید، چرا که قدرت پوشش دهی این رنگ ها بسیار عالی می باشد و به خوبی می تواند بر روی رنگ های دیگر روی دیوار اجرا شود.

رنگ اپوکسی در برابر نور آفتاب مقاومت بسیاری دارد و به همین دلیل رنگ بر روی دیوار به هیچ عنوان پوسته پوسته نمی شود. این رنگ ها با دیگر مواد ساختمانی به خوبی می توانند ترکیب شوند و به همین دلیل است که به آنها رنگ های مقاوم می گویند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>