اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ زرد

رنگ زرد صنعتی یکی از رنگ های به کار رفته به عنوان پوششی برای تأسیسات صنعتی است. رنگ ها انواع مختلف دارند که هرکدام از رنگ دانه های مختلف و یا مواد شیمیایی مختلف تشکیل شده اند.استفاده از آن ها ما را قادر ساخته است به برخی از ابزار های تولیدی زیبایی خاصی دهیم و یا به برخی از ابزارهای تولیدی مقاومت بالایی در برابر برخی از شرایط آب و هوایی القا کنیم.

به عنوان مثال اگر فلزی در برابر خوردگی مقاومت خوبی ندارد به آسانی می توان از انواع رنگ ها به این منظور برای ایجاد یک پوشش مقاوم در برابر خوردگی استفاده کرد. این اتفاق ما را قادر ساخته است با به کارگیری یک ماده ی شیمیایی ارزان و مطلوب به طور قابل ملاحظه ای طول عمر مفید سایر محصولات را افزایش دهیم.

بازار تولید و فروش انواع رنگ های صنعتی بسیار داغ است و روز به روز هم به تنوع این محصولات اضافه می شود هم مصرف کنندگان این نوع مواد شیمیایی افزایش می یابد.برای تهیه ی همه ی رنگ ها همواره از رنگدانه های مختلف استفاده می شود. مهم ترین این رنگدانه ها، کرومات روی و کرومات سرب است. از قطران زغال سنگ نیز رنگدانه های الوانی به صورت نمکهای نامحلول فلزات به دست می آید که در هیدروکسید آلومینیم به صورت ژله می بندد.

این ژله را پس از خشک کردن به صورت پودر با رنگدانه هایی نظیر کربنات کلسیم و سیلیس مخلوط می کنند و در انواع رنگهای مورد نیاز بکار می برندرنگدانه ها البته تنها اجزای تولیدی رنگ ها نیستند بلکه در تهیه ی انواع رنگ ها از مواد شیمیایی مختلفی استفاده می شود که قابلیت آنها را ارتقا می دهد. انواع رزین ها، براق کننده ها و… می تواند به طور گسترده در رنگ زرد صنعتی استفاده شود.

وجود عامل های شیمیایی مختلف در رنگ ها سبب شده است قابلیت آن ها به عنوان پوشش افزایش یابد ولی در مورد رنگ زرد صنعتی بیشتر آنچه اهمیت دارد استفاده ی آن به عنوان یک پوشش تزیینی است. البته در صورت ادغام شدن مواد شیمیایی مختلف در آن به آسانی می توان مزیت این نوع رنگ ها را ارتقا داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>