اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


رنگ زرد


کاربرد رنگ زرد صنعتی

رنگ صنعتی دارای انواع مختلف می باشد که هر کدام از آن ها به منظور جداگانه ای به کار گرفته می شود در صنعت و بخش تولیدات از ترکیب رنگ زرد با سایر رنگ ها به طور قابل ملاحظه ای استفاده می شود.

رنگهای اپوکسی پلی آمین آداکت یکی از انواع رنگ زرد صنعتی می باشد که کاربرد وسیعی برای رنگ آمیزی قطعات مختلف در صنعت داد.رنگ های آلکیدی از دیگر رنگ صنعتی زرد است که برای رنگ کردن قطعات به کار می رود.

ترکیب رنگ زرد با سایر رنگ ها

استفاده از رنگ های زرد، کرمی و صورتی باعث ایجاد فضایی شاد و روشن خواهد شد.استفاده از رنگ زرد تیره در کنار چوب طبیعی حسی از طبیعت در خانه القا می کند.ترکیب رنگ ها در این حالت تنوع بسیاری را در اختیار کاربر قرار می دهد. البته باور بر این است که در حضور سایر رنگ ها زیبایی رنگ زرد بسیار مطلوب تر است.

رنگدانه ی رنگ زرد صنعتی در بسته بندی های مختلف تولید و تهیه می شود. از آن می توان به عنوان یک رنگ تزیینی نیز استفاده کرد به همین دلیل بیشتر در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها و منازل این رنگ کاربرد فراوانی دارد.

استفاده از آن ها به عنوان یک عامل پوشش دهنده و البته مقاوم به ندرت صورت می گیرد زیرا رنگ زرد صنعتی قابلیت لازم را ندارد و همین عامل سبب شده است که فروش این محصولات بیشتر در صنایع و تأسیساتی مورد توجه باشد که زیبایی و ایجاد تنوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

وجود عامل های شیمیایی مختلف در رنگ ها سبب شده است قابلیت آن ها به عنوان پوشش افزایش یابد ولی در مورد رنگ زرد صنعتی بیشتر آنچه اهمیت دارد استفاده ی آن به عنوان یک پوشش تزیینی است. البته در صورت ادغام شدن مواد شیمیایی مختلف در آن به آسانی می توان مزیت این نوع رنگ ها را ارتقا داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>