اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

رنگ صنعتی دریایی یکی از محصولات پرفروش برای تهیه و ساخت انواع شناورهای دریایی می باشد.دنیای رنگ ها دربرگیرنده ی انواع آن ها با ترکیبات و ساختار مختلف است که هر کدام می تواند برای کاربردهای خاص مورد استفاده قرار بگیرد. به طور پیوسته نیز به تعداد آن ها افزوده می شود و با استفاده از فناوری های نو می توان ویژگی آن ها را گسترش داد این امر نیز به طور قابل ملاحظه ای می تواند خواص و کاربرد آن ها را بسط دهد.

صنعت تولید رنگ تنوع بسیاری دارد شما با توجه به نیازهای موجود می توانید انواع آن ها را سفارش دهید. ویژگی منحصر به فرد برخی از ترکیبات رنگ صنعتی دریایی منجر شده است که از آنها بتوان با اطمینان خاطر استفاده کرد. اگر شما نیز خریدار محصولات رنگ هستید و یا می خواهید دانش خود را در مورد انواع رنگ های دریایی ارتقا دهید با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید.

انواع رنگ صنعتی دریایی

رنگ صنعتی دریایی دارای انواع و اقسام است.در این قسمت به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

رنگ صنعتی اپوکسی پلی امید

رنگ صنعتی اپوکسی پلی امید یکی از محصولات پر کاربرد می باشد. جالب است اگر از آن برای رنگ آمیزی کشتی ها و انواع شناورها استفاده شود احتمال تجمع میکروارگانیسم ها بر روی آن شناور به دلیل وجود خاصیت ضد خزه موجود نیست.

این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است. همانطور که در بخش اول اشاره شد به آسانی می توان مزیت آن ها را با استفاده از برخی افزونه ها گسترش داد.رنگ صنعتی دریایی ضد خزه عاری از قلع است و بهتر است بدانید مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی دارند. این امر سبب شده است از آن بتوان بدون هیچ گونه نگرانی های مربوط به اکسایش و کاهش استفاده کرد.

رنگ صنعتی اپوکسی پلی آمین آداکت

رنگ اپوکسی پلی آمین آداکت قابلیت بسیاری قوی در برابر آب دریا و البته نور خورشید دارد نتایج به دست آمده از آزمایش مه نمکی برای این ترکیبات به طور گسترده مطلوب است به همین دلیل همواره از آن ها به عنوان یک پوشش نهایی می توان استفاده کرد. این ترکیبات با استفاده از سایر مواد شیمیایی مانند ایزوسیانات ها سخت می شود. وجود اجزای دیگر خاصیت و عملکرد آن ها را به طور قابل ملاحظه ای تشدید کرده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>