اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نمای چوبی

رنگ آمیزی نماهای چوبی نیازمند یکسری مراحل آماده سازی مقدماتی می باشد چرا که سطح چوب باید بخوبی پردازش و آماده ی پذیرش رنگ نما باشند. زیرا بر خلاف سطوح بتنی، گچی یا آجری، عنصر چوب یک ماده با ماهیت زنده محسوب می شود. سنباده زنی و پاکسازی گرد و غبار و غالباً شستشوی آن ها می تواند یک سطح قابل قبولی را برای شروع رنگ آمیزی ارائه دهد.

در صورت وجود رطوبت، بهتر است به مدت چند روز به سطح بسترهای چوبی فرصت دهید تا کاملاً خشک شوند البته بسیاری از انواع رنگ نمای ساختمان پایه آب وجود دارند که نسبت به رطوبت حساس نیستند با این اوصاف جهت کسب نتیجه ی بهتر سطوح کاملاً خشک جذب رنگ بهتری دارند. برای سطوح چوبی پیشنهاد می شود از رنگ نمای ساختمان آکریلیک و گروهی از رنگهای روغنی استفاده کنید تا علاوه بر ظاهر زیبایی که به کلیت کار می بخشند بتوانند در یک بازه ی طولانی عنصر حساس چوب را از عوامل جوی آسیب زننده حفظ کنند.

معیارهای انتخاب رنگ ساختمان

قبل از خرید رنگ ساختمان، بهتر است همه ی ویژگی ها و خصوصیات محصول را به دقت مورد ارزیابی قرار دهید تا ایده آل ترین نتیجه را در پایان کار پروژه تجربه کنید. اکثر افراد و خریداران تنها به معیارهای تزئینی و زیبایی پوشش رنگ نمای ساختمان توجه می کنند و دیگر المان ها و پارامترهای مهم و حیاتی آن را در نظر نمی گیرند.

کاملاً واضح و روشن است که معیارهای مرتبط با کیفیت و دوام رنگ در جایگاه خود بسیار مهم است زیرا هر چقدر مرغوبیت محصول بیشتر باشد به همان نسبت دوره های زمانی برای پوشش دهی مجدد سطوح افزایش پیدا خواهد کرد به طوریکه تنها با یکبار رنگ آمیزی می توانید شاهد پایداری و ماندگاری آن ها برای سالیان طولانی باشید. لذا توصیه می کنیم در مراحل خرید رنگ نمای ساختمان موارد ذیل را در نظر بگیرید:

میزان روشنایی رنگ

بسیاری از رنگ ها ممکن است تحت تأثیر نور خورشید آن ظاهر مناسب و جذاب و به نوعی چشم نواز خود را از دست بدهند. به همین دلیل بهتر است رنگ های دارای شفافیت بالا را انتخاب نکنید. چرا که رنگ های مات می توانند این براقیت بیش از حد را در زیر نور آفتاب خنثی کنند.رنگ نماباید این قابلیت را داشته باشد که در برابر بارش باران و به نوعی رطوبت بیش از حد نفوذ ناپذیر باشد. از طرفی شرایطی را فراهم کند که رطوبت موجود ناشی از سیالات در طول روز به راحتی از سطح تبخیر شوند.

مقاوم در برابر شرایط نامساعد محیط

ساختمان هایی که در شهرهای پرتردد ترافیکی قرار دارند به مراتب بیشتر از نواحی کم تردد و بدور از عبور و مرور خودروها در معرض آلودگی قرار دارند. به همین دلیل رنگ نمای ساختمان باید دارای یک خاصیت ضد جاذب در برابر این آلاینده ها باشد تا بتواند سطح درخشندگی و پاکیزگی خود را برای یک بازه ی زمانی طولانی مدت حفظ کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>