اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اکرلیک

رنگ نمای ساختمان آکریلیک به عنوان یکی از پر فروش ترین رنگ های موجود در بازار می باشد که جهت پروژه های مرتبط با پوشش دهی سطوح بیرونی یا exterior مورد استفاده قرار می گیرد.پاسخ به سوال مذکور قطعاً مثبت است. عمدتاً در کاتالوگ رنگ نمای ساختمان آکریلیک یکسری اطلاعات مبنی بر میزان و قدرت پوشش دهی رنگ آکریلیک عنوان شده است که همگی به صورت تئوری و در یک شرایط متوسط محیطی قابلیت اجرا دارند.

یعنی اگر شما بتوانید، روی سطحی کاملاً صاف و بدون هیچگونه منفذ، در محیطی با دمای مساعد 25 درجه سانتیگراد، با بهترین تکنیک های عملیاتی در نحوه ی رنگ آمیزی، با ایجاد یک فیلم رنگ کاملاً یکدست و بدون نوسان ضخامتی، کار اعمال رنگ خود را روی نمای ساختمان به اتمام برسانید در آن صورت این اطمینان را به شما می دهیم که قدرت پوشش دهی رنگ نمای آکریلیک به مراتب بالاتر خواهد رفت.

پوشش تئوری این نوع از رنگ نمای ساختمان برابر 9 تا 10 متر مربع به ازای هر لیتر است که با اجرای موارد مذکور می توانید تا 2 متر مربع به مقدار عنوان شده اضافه کنید که در نوع خود بسیار می تواند در کاهش هزینه های شما در خرید رنگ های بیشتر تأثیر بگذارد.

از طرفی این پارامتر یعنی قدرت پوشش دهی رنگ در پروژه های عظیم صنعتی مانند رنگ آمیزی سازه های فلزی با ترکیباتی همچون پرایمر زینک اتیل سیلیکات و پرایمر زینک کرومات اپوکسی فوق العاده با اهمیت است.زیرا هر چقدر پروژه ی شما بزرگ تر باشد بودجه و هزینه های در نظر گرفته شده نیز مهم خواهند بود. و هر چقدر هم که قدرت پوشش دهی پوشش های زینک ریچ بیشتر باشد بودجه ی شرکت نیز بیشتر حفظ می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>