اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

رنگ صنعتی پایه آب، یکی از رنگ هایی است که امروزه برای مصارف بسیاری کاربرد یافته است. با تغییر فرمولاسیون رنگ ها، رنگ های سنتی و قدیمی که دارای پایه حلال های نفتی و تینری بودند، کنار گذاشته شده اند و به جای آن امروزه رنگ هایی که دارای پایه آب هستند برای مصارف ساختمانی و صنعتی استفاده می شود.

رنگ های قدیمی که پایه نفتی بودند، نقش زیادی در آلودگی محیط زیست داشتند که با جایگزینی رزین های حمل رنگ آن ها، با رزین های پایه آب، این مشکل آنها بر طرف گشته و فقط آب، نقش حامل برای رزین ها و مواد رنگی را برعهده می گیرد.رزین های پایه آب، پس از تصعید آب خود بر روی سطح رنگ، به شکل رزین خشک شده درآمده و برای همیشه تثبیت می شود. 

رنگ صنعتی پایه آب، یکی از رنگ هایی است که امروزه به این دلیل که در ساختار و فرمولاسیون این رنگ ها، از حلال های آلی و رزین های نفتی استفاده نمی شود، و به جای آن از رزین های آکریلیک استفاده می شود، کاربرد زیادی یافته است. این رنگ ها، برخلاف رنگ هایی که پایه نفتی دارند، برای محیط زیست خطری ندارند.

کاربرد های رنگ صنعتی پایه آب

رنگ صنعتی پایه آب، برای رنگ آمیزی انواع سطوح ساختمانی، از قبیل سطوح گچی، سطوح سیمانی، آجری و بتنی و … مورد استفاده قرار می گیرد. از این رنگ برای رنگ آمیزی نمای داخل و خارج ساختمان ها استفاده می شود.

همچنین علاوه بر این رنگ، رنگ آستری آکریلیک و ضد زنگ آکریلیک نیز توسط بسیاری از کارخانجات تولید می شود. رنگ آستری آکریلیک، برای زیر کار رنگ صنعتی پایه آب، و ضد زنگ آکریلیک نیز، برای رنگ کاری انواع سطوح فلزی داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ صنعتی پایه آب، در سه نوع براق، نیمه براق و مات تولید می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>