اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

رنگ صنعتی پایه آب، با توجه به کاربرد های وسیعی که امروزه پیدا کرده است، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. این رنگ، دارای مزایایی نسبت به سایر انواع رنگ ها، که پایه نفتی دارند، می باشد که در ادامه به این مزیت ها به صورت تیتر وار اشاره خواهیم کرد:

رنگ صنعتی پایه آب، به دلیل حل شدن در آب نسبت به آن دسته از رنگ هایی که دارای پایه نفتی می باشند، بوی بسیار کمتری دارند.در هنگام رنگ کردن سطوح مختلف، با رنگ صنعتی پایه آب، به علت سرعت بالای خشک شدن این رنگ ها، میزان سطح بیشتری را می توان در روز رنگ آمیزی کرد.

از دیگر مزایای استفاده از رنگ صنعتی پایه آب، قابلیت پوشش دهی بالای این رنگ نسبت به سایر انواع رنگ ها می باشد.استفاده از این رنگ، بر روی هر سطحی قابل اجرا می باشد.رنگ صنعتی پایه آب، در رابطه با رطوبت، مقاومت بالایی از خود نشان می دهد که یکی از مزایایی بسیار مهم این رنگ ها می باشد.ترمیم این نوع رنگ، نسبت به انواع دیگر بسیار آسان می باشد.

معایب رنگ صنعتی پایه آب

رنگ صنعتی پایه آب، هرچند که جزء رنگ های قابل شستشو محسوب می شود، و این موضوع یکی از مهم ترین و بهترین مزیت های این رنگ به حساب می آید، اما این رنگ به طور کامل و 100 درصد قابل شستشو نمی باشد.

همچنین علاوه بر این رنگ، رنگ آستری آکریلیک و ضد زنگ آکریلیک نیز توسط بسیاری از کارخانجات تولید می شود. رنگ آستری آکریلیک، برای زیر کار رنگ صنعتی پایه آب، و ضد زنگ آکریلیک نیز، برای رنگ کاری انواع سطوح فلزی داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ صنعتی پایه آب، در سه نوع براق، نیمه براق و مات تولید می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>