اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اکرلیک

تا چندی بیش رنگ ساختمان محدود به رنگ روغنی و پلاستیک بود، اما امروزه رنگ اکریلیک براق یکی از بهترین رنگ های ساختمان به شمار می رود که بسیاری از افراد از این رنگ استفاده می کنند. زمانی که این رنگ تولید شد، رنگ آمیزی ساختمان هم بسیار متحول گشت، چرا که این رنگ تأثیر بسیاری در زیبایی ساختمان داشت و همچنین مزایای دیگری هم نسبت به رنگ های دیگر ساختمانی داشت.

پایه اصلی این رنگ آب است و به همین دلیل برای رنگ آمیزی های سریع، بادوام، زیبا و … استفاده می شود. استفاده کردن از این رنگ ساختمانی برای سطوح گچی، سیمانی، چوبی و … پیشنهاد می شود.همچنین باید بدانید از رنگ اکریلیک براق در بیمارستان ها، مهدکودک ها، اتاق خواب ها و بسیاری از مکان هایی که از نظر بهداشتی حساسیت دارند استفاده می شود، چرا که این رنگ ها قابل شستشو هستند و به راحتی می توانید آنها را تمیز کنید.

قدرت پوشش دهی این رنگ ها بسیار عالی است و به راحتی می توانید آن را روی ساختمان ها اجرا کنید. همچنین یکی دیگر از ویژگی های این رنگ این است که، بسیار سریع خشک می شود و برابر اشعه خورشید و …. سازگاری بسیار بالایی دارد. به صورت کلی این رنگ در برابر هر شرایط آب و هوایی مقاومت دارد و به همین دلیل در بیشتر نقاط کشور می توانید از این رنگ استفاده کنید.

نحوه استفاده کردن از رنگ اکریلیک براق

همانطوری که بیان کردیم پایه رنگ اکریلیک براق آب می باشد، به همین دلیل زمانی که آن را باز کردید کافی است آن را کمی بهم بزنید. دقت داشته باشید که اگر غلظت رنگ زیاد بود می توانید کمی آب به آن اضافه کنید.

البته زمانی که می خواهید آب به آن اضافه کنید باید به نوشته هایی که روی درب قوطی وجود دارد توجه داشته باشید، برخی از شرکت های سازنده میزان آب اضافی را تعیین کرده اند، و اگر شما بیشتر از آن میزان آب اضافه کنید رنگ عملکرد خود را از دست می دهد. در واقع بیشتر تولیدکنندگان میزان آب اضافی را بین 5 تا 10 درصد بیشتر از وزن رنگ اعلام کرده اند.این نوع از رنگ ها در ساختمان کاربرد دارند و می توانید برای استفاده کردن از آنها از قلمو و یا غلطک استفاده نمایید.

یکی از نکاتی که بسیار مهم است و باید به آن دقت داشته باشید این است که اگر می خواهید با دستگاه های ایرلس رنگ را در ساختمان به کار ببرید، باید با سازنده آن رنگ مشورت کنید تا توصیه های لازم را به شما بدهد.این رنگ در بخش های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی ساختمان را بسیار بیشتر می کند. امروزه بسیاری از افراد از این رنگ برای ساختمان های خود استفاده می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>