اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ روغن

رنگ روغنی الکیدی پلی استر اصلاح شده ای می باشد که آن را با افزودن اسیدهای چرب تولید می کنند. اسیدی که در این رنگ وجود دارد موجب می شود که پوشش بسیار انعطاف پذیری داشته باشد و همچنین رنگ آن بسیار سریع تر خشک می شود.

ویژگی های این رنگ بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل افراد بسیاری از این رنگ استفاده می کنند. از جمله ویژگی هایی که این رنگ دارد عبارت است از: شیر رنگی آن بسیار طولانی می باشد، براق بودن آن بسیار مناسب است و همچنین ماندگاری براقیت آن بسیار بالا می باشد. استفاده کردن از این رنگ برای سطوح فلزی، سیمانی، چوبی و فلزی است.

خشک شدن رنگ روغنی الکیدی به اینگونه نمی باشد که در مجاورت هوا تبخیر شود، بلکه باید با اکسیژن ترکیب شود تا به خوبی خشک شود و به صورت ژله ای درآید. استقامت و انعطاف پذیری این رنگ بسیار بالا می باشد و به همین دلیل در بسیاری از صنایع از این رنگ استفاده می کنند.

رنگ بندی این نوع از رنگ از سفید تا مشکی می باشد و شما هر رنگی را که مایل باشید را می توانید برای سطوح مورد نظر خود انتخاب کنید. مقاومت این رنگ ها در برابر شرایط جوی و رطوبتی بسیار عالی می باشد و از آنها می توانید در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید.

از آنجایی که ساختار شیمیایی رنگ الکیدی بسیار بالا می باشد مقاومت بسیار بالایی هم در برابر هرگونه عوامل محیطی و جوی دارد. یکی از ویژگی های دیگر این رنگ این است که آنها قابل شستشو می باشند.سازگاری این رنگ ها بر روی فلزات بسیار بالا است و به همین دلیل بر روی بیشتر فلزات از این رنگ ها استفاده می کنند. البته باید بدانید بر روی برخی از لوازم های برقی خانه هم از این رنگ استفاده می شود تا هم زیبایی لوازم برقی را بیشتر کند و هم مقاومت آنها را بالاتر ببرد.

اگر شما از این رنگ بر روی فلزات استفاده کنید ماندگاری آنها را بسیار افزایش می دهید و از زنگ زدن آنها هم جلوگیری می نمایید. بر همین اساس بهتر است از این رنگ بر روی فلزات استفاده کنید. البته از این رنگ در موارد دیگر هم استفاده می شود که این موارد عبارت هستند از:

در داخل ساختمان برای زیبایی بیشتر نمای درونی ساختمان، شما هر رنگی را که مایل باشید و بیشتر با وسایل خانه تان هماهنگی داشته باشد را می توانید در داخل ساختمان به کار ببرید.بر روی دیوارهایی که گچی و سیمانی هستند می توانید از این رنگ استفاده کنید، البته بر روی برخی از سطوح دیگر هم از این رنگ می توانید استفاده کنید و در استفاده کردن از این رنگ محدودیت چندان زیادی ندارید.

رنگ روغنی یکی از رنگ های تکامل یافته پوششی می باشد که بر روی سطوح فلزی و چوبی هم از آن استفاده می کنند.کاربرد این رنگ در صنایع و بازسازی تجهیزات صنعتی بسیار وسیع است. در بسیاری از کارخانه ها که می خواهند تجهیزات آن را بازسازی کنند از این رنگ استفاده می نمایند و تأثیر بسیاری در زیبایی این تجهیزات دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>